Promosi My Favourite Perfumes Puasa 2014

✿Baca Entry Yang Lepas✿

✿Iklan Terbaik !! Jom Terjah !!✿

 photo antivirus_termurah_zpsde17c886.gif

Friday, October 24, 2014

Bila Adik Kandung Disangka Tomok !

As-Salam


Bila Adik Kandung Disangka Tomok ! | Tergelak uzu bila baca komen-komen kat DP pesbuk uzu. Ada yang cakap dia tunang uzu, macam dalam entry ni , ada yang cakap dia macam tomok! 

Macam tomok ke? Alahaii.. ce korang tengok apa yang diorang komen. Hehe :D


Tapi bila tengok sekali imbas, uzu akui memang macam Tomok sikit. Hahaha ok lah bangga 12 saat sambil hidung kembang ala siti sarah. Hahahahaha ok bai !



Yes ! I Dah Tunang Senyap-Senyap !

As-Salam


Yes ! I Dah Tunang Senyap-Senyap ! | Yes .. Uzu dah betunang. Maaflah tak jemput korang semua. Maklumlah, uzu amalkan prinsip sembunyikan pertunangan hebahkan perkahwinan.. Tu sebab lah tak bagitau korang..

Haa mesti ayat di atas ni yang u olls nak dengar kan? Hehehe. Uzu tak bertunang lagi lah.. Lama lagi. Tak rancang lagi.. Kehkehkeh mohon abang polis traffic yang tolong uzu malam tu datang meminang uzu please..kehkehkeh

Tapi kalau uzu bertunang pun, uzu akan bagitau kat pesbuk. Takde makna nak sorok-sorok. Gambar di atas ni, gambar masa raya lah pertama hari.. Tak caye? Boleh baca entry raya uzu ni. Hehehe :D

p/s : DP pesbuk uzu sekarang ni yang orang tertanya-tanya siapa. Percayalah ! Dia adik kandung sayaaaa ! Dia bukan lelaki misteri atau pun tunang saya. Jangan salah faham ! Hihi