✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, October 28, 2011

Along Di Ingatan Kami

Along Di Ingatan Kami: FROM :
Carl Syahran Ismail

TO
Best Friend Forever wall on Facebook

" To my BFF...besok adalah hari terakhir aku berada d tanah sabah ini....aku ingin mengucapkn ribuan terima kasih atas segala jasa2 anda smua yg byk menolong aku...apa yg kita harungi bersama...aku akn ingt selama2nya..xakan ku ku lupakn our memory....kepada JAN n UZU...thax a lot coz byk tolong aku...jasa korg xdpt ku lupakan....jaga diri korang baik2....study betol2....jumpa korang nnt d UNIVERSITI...aku doakn kesejahteraan n kejayaan korang......jangan mudah putus asa setiap apa yg telah berlaku..mesti da hikmah d sebalik apa yg telah berlaku....besok jam 9.05pm flight aku ke kchng....ntah bila lagi aku akn menjejak kaki ku ke bumi sabah ni lagi...aku sedih coz xdpt jmpa korang smua lagi...JAN n UZU..jaga diri jan n uzu baik2 k...tu ja yg dpt aku sampai kn..huhu.... bubye u all....I LOVE MY BFF SO MUCH......TAKE CARE ..=) "

Sedih rasa diri ini bila satu lagi Teman Baik aku akan mengira waktu untuk pergi jauh dari sisi kami.. Pergi jauh meninggalkan kami.. Pergi dari bumi Sabah negeri di bawah bayu ini dan pergi yang tidak akan kembali ke Negeri ini..

Dulu, perginya Mohd Hafiz Mohammad a.k.a Apis dan Zul Hilmi a.k.a Kimie membuat keputusan untuk meninggalkan Politeknik KK adalah perkara yang menyedihkan. Meninggalkan Politeknik sama juga meninggalkan kami Teman Baiknya di sini .. Sekarang tiba giliran Mohd Nur Adli a.k.a Along meninggalkan kami mungkin untuk selama.. Dia kini telah hampir tamat melanjutkan pelajaran di sini..

Sungguh sedih rasa diri ini .. Kehilangan teman sebaik Along.. Kehilangan Teman seAlim Along walaupun kadang-kadang ada sot-sot sikit .. Walaupun persahabatan ini baru bermula tapi rasanya sudah lama mengenali Along ..

Cehh Emosi juga aku menulis blog aku ni.. He He He He.. Skema punya ayat ..



Along ,
Listen Here .. Aku ada pesanan buat ko ..

- Ingat kami selalu
- Selalu berkontek-kontek di Facebook
- Jangan luki kredit mo call & sms kami
- Kalo ada apa-apa hal, masalah ka bagitau
- Apa-Apaa ja la...
- Yang penting, Bff forever ..

"Wahai sahabatku.
jadikanlah dirimu seperti padi.
yang mana sifatnya semakin berisi.
semakin menunduk.
dan jangan sesekali dirimu menjadi seperti lalang.
semakin tinggi, semakin bongkak dan angkuh.. "



No comments:

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com