✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, December 11, 2011

Bulan aku lagi cantik !!


Semua orang kecoh-kecoh pasal gerhana bulan
para blogger , para facebooker semua update pasal bulan


bagi aku,
aku tengok bulan tu sama ja dengan bulan tengah mengambang
teda pun perbezaannya .
tapi
aku ada jugak jenguk sekejap di luar rumah
memang cantik bulan hari ni
Subhanaallah :) 
cuma aku teda perasaan mo tenung lama-lama
takut duduk di beranda
dah la aku ni sorang-sorang di rumah
orang rumah berjalan dari pagi sampai malam

jeles jugak aku tengok orang post di fesbuk 
tgh tengok bulan dengan suami lah, tengok bulan dengan tunang la, tengok bulan dengan gf la
jeles gila aku ! x mo like status korang !
aku dah la tengok bulan dalam 10saat ja
mo jugak tengok bulan dengan orang tersayang kan
even via phone

its ok
next time tengok bulan lagi
x dapat tengok bulan, tunggu bulan aku naik.. 
tiap-tiap bulan naik bulan aku ni
lagi cantik ! korang ada ??
buahahaha :)




1 comment:

AnGeLFiRe said...

cantik bulan biru ni...
mcm dlm cite Smurfs...
=)
http://angelfireshops.blogspot.com/
http://angelfire2806.blogspot.com/

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com