✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, February 12, 2012

My Way To Faithful


This is my secret. I always speak to my heart,
"If I do wrong to my couple, he would do worse to me too"

These words I always remember ..

Allah Maha Adil..  Apa yang kita buat pasti ada balasannya
When we make a bad thing behind our couple, one day he would make a bad thing behind us too

If we are faithful,  InsyaAllah, Our couple will be faithful too

Maybe some of you, LOYAL but your couple cheating behind you. No need to despair because Allah show you that he is not best for you.

6 comments:

Sal said...

salam. Kakak pun selalu ingatkan diri kakak, jangan sesekali curang or buat yg xbaik di belakang psgn coz nanti akan terkena diri sndiri. Hari ni kita buat pada dia, esok dia pula wat pada kita. Dan suatu ketika dulu pernah dapat bf yg curang, dan kakak rela undur diri sbb bagi kakak dia bukan ditakdirkan utk kakak. Bila pasangan tu curang maknanya dia tu xla syg pada kita pun.;p

Emas Putih said...

ya saya sokong statement kakak tu.. hehe.. curang ni 1 perkara yang memang betul2 berat dalam hubungan.. sekali buat, jangan dimaafkan sebab bila dimaafkan, ia akan berulang lg di masa akan datang.. bab ni aku sensitif.. kalo pasangan kita syg kita, dia xkan buat mcm tu, xkan ada niat mcm tu..... aku pun pernah juga jadi mcm kakak.. undur diri demi cinta curang ex bf ku dulu.. shittt oo.. sakit ati org2 mcm ni.. go to hell..

Anonymous said...

hihi...mmg bikin sakit hati kan. tapi kalo dia xcurang kita xdpt pasangan yg skrg ni kan .hehe... so kakak bersyukur sbb dia curang.haha..;p -kak sal-

Emas Putih said...

heehehehe.. ya laaa.. mula2 sakit la kan.. lpas tu timbul permata hati.. hehe.. ba kawin la cepat kak..

Anonymous said...

hahaha... kc doakan kakak cepat2 kawin. InsyaAllah... perancangan dah ada tinggal masanya saja lagi.;p

Emas Putih said...

hehehehe.. wahhh x lama lg tu kalo suda ada plan.. jgn lupaa jemput kak.. hehe

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com