✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, April 10, 2012

Saya harap Awak jadi Penyelamat saya..


ini pil-pil khayal aku.Hahahaha
aku harap diorang ni jadi penyelamat otak aku nanti
aku harap xda la stress macam sem lepas kan
tinggal 1 paper lagi, boleh pulak otak ni x bole trima apa pun.
Ya Allah. Dugaan.


haaa yang kismis Do'A tu aku beli petang tadi. Rm7 ja. 
yang coklat minda tu,
yang tu aku berbangga sikit.
BFF aku bagi walau dia dah makan separuh.
dia memahami masalah aku.
tu yang dipanggil BFF.
tQ Aizudin Yusup.

oh ada 2minggu lebih ja lagi.
**study..study**


No comments:

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com