✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, April 5, 2012

tempoh perkenalkan bukan ukuran mereka itu sabahat


Ini dia gambar tangan hasil gabungan 5 orang sahabat baik.
baik ka? baik gila la.
kadang-kadang hidup di  dunia ni kena la ada sabahat.
xda sahabat, we r nothing !
betul x ?
macam katak dibawah tempurung.

kami berlima ni dah  kenal dari sekolah rendah
sekarang dah kawin pun kan
ada yang dari sekolah menengah
tapi
rapat gila la juga
tempoh perkenalkan bukan ukuran mereka itu sabahat
tetapi tgk sejauh mana mereka berdiri di sebelah kita
kita happy kita sedih
itu persoalannya..

bagi aku,
mereka lah setakat ni yang memahami perangai aku
faham cara aku bergurau
dan jarang sekali aku nampak kami marah antara satu sama lain.

sejak masuk poli ni,
aku banyak dah jumpa kawan-kawan yang rapat
baik memang baik tapi ada ja mistake disitu
mereka belum kenal aku macammana
mereka belun tahu aku macammana
macam tu juga aku
so
aku lebih menghargi kawan2 yang di atas ni
tapi aku x kata kawan2 di poli ni x baik,
bukan macam tu
cuma keserasian kurang disitu.

walau kami jarang jumpa tapi kami selalu berkomunikasi
lagipun
kawan baik bukan semestinya ada didepan mata
mereka sentiasa di dalam hati
^_______^

No comments:

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com