✿Baca Entry Yang Lepas✿

Saturday, July 21, 2012

Segmen : Kenangan Ramadhan


Nama : Zu 
Kaler : Pink lembut

Kenangan ramadhan

Baru berlaku tadi.. Tengah best2 tido..pakwe sms.cepat ja bangun kalo pakwe sms kan.
padahal dah nyenyak. dia tnya "tgh bt apa".. dengan mata tertutup lalu mReply "tgk tv".. gua xmau dia tau gua tidur..
Hahahaha.. kalo pakwe gua tau gua tido tym posa.. memang mbebel la jap lagi. haaaaa..
nak tgk bukti? nanti la :) wueekk :)

dah klik klik tauu :)

Tag : Puan Muda , Itay

5 comments:

Hafizzi Aziz said...

Kantoi. hahaha. kesian pakwe kena tipu hidup2. kihkih3.

Emas Putih said...

nanti raya minta maaf :)

Anonymous said...

da kate da,laju berpakwe baru...sakit hati la sgt.....taktik pmpuan skrg.....kan snang dari dlu kate da ska org len....huhuhuhu

Qaleshya Umairah said...

: kepada EN. MISAI/ anonymous..
Kalo dah salah awak dari mula tuh,., JANGAN LA NAK TUDING JARI PULAK salahkan pompuan. Sorang hawa sanggup terbang ke semenanjung kerana awak.. AWAK PULAK yng tgk dia sebelah mata bila kabur ngan kcantikan hawa lain. SEBELUM TUDING JARI, tgk diri tu dulu yer. yang awak tu bmain kayu sepuluh kat blakang dia.. taktik jantan skang la kan?? asyik salahkan hawa sebelum tgk diri sdiri..Watpa nak meratap pmergian awak.. bukan suami pun. baru takat pangkat bf dia. So.. tepuk dada tanya hati sendiri. Ok??

Emas Putih said...

Aku sabar ni.. if aku meletup... panjang entry aku ni... heyyy.. Manusia tu menganggu kehidupan ja. xda faedah if ko muncul duhai lelaki..menyemak ja ko d blog aku ni. Aku peduli apa pasal perasaan ko????? langsung aku x kisah pasal ko !!

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com