✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, September 27, 2012

Anak Saudara Sebijik Macam Anak Ben Ashaari :)


Salam :)

Wah!! Geli ja hati aku taip tajuk entry aku ni. Rasa nak muntah macam orang tengak mengandung pun ada. Morning sickness gitu.

2 hari lalu, abang aku selamat melahirkan anak pertama. Bukan dia yang melahirkan lah. Bini dia.
Sampai sekarang aku belum jumpa lagi anak saudara aku tu.
Aku bukan nak berangan-angan taw. tapi aku HARAP sangat anak saudara aku tu muka dia macam anak BEN ASHAARI. Hahahahaa :D

Yelaaaa bukan ape la. Kalo muka dia macam si Qhaliff tu, CONFIRM aku jadi babysitter sepenuh masa jaga anak saudara aku tu dan tak bayar gaji pun takpe. Hahahaaha :D #konon#


Comel gila Qhaliff ni. Nanti aku mengandung, nak tengok muka Qhaliff je la. KOt-kot anak boleh jadi kembar ngan Qhaliff ni. Hahahaha :D

p/s : Ouchhhhh aku muda lagi. Tak nak kawin awal. Saja ja berangan-angan untuk 5tahun akan datang :)
Yes! Berangan-angan tu wajib . Sekian n Salam :)

credit to : Ben Ashaari



13 comments:

miz ruha said...

qhaliff sangat comel~~
geram sangat tengok bila tengok gambar qhaliff...

siti rokiah said...

comel macam mak sedara dia hehe

yayahnasake said...

sy pun harap mcm itu juga.. anak abg ben memang tersngat handsome dan comel. harap dah besar nanti si Qhaliff jadi seorang manusia yg berguna dan budi pekerti yg baik... amin :)

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Hihihi...ingattkn btl2 tadi...hehe...qhaliff mmg comel..:-)

nur azian said...

betul2..qhalif mmg comel :)

keli menari said...

lepaas ni qhaliff jadi idola ibu2 mengandung..hehe

Nurul Iman said...

qhaliff memang comel...

Emas Putih said...

Hahaha :D Qhaliff boleh jadi panduan dah ni :)

elyna mirsada said...

nsemnyer..hehe

Nurlyla said...

haha, tak boleh blah lah 'bukan dia yg lahirkan, bini dia.." hadoi.. huhu

minat juga dgn qhaliff ni.. selalu baca pasal dia.. haha.. ada aura abg ben..

nina said...

comelnyeeee..dia..geram tengokk..:)

Si Matatajam said...

Qhaliff tu mmg cute sgt..tapi apa yg Allah kurniakan nnt terima ngan redha..hu hu...tapi lebih bahagia kl anak tu ikut muka husband kita tau...

ct cheery said...

tahu xpe,biar ikut muka kita or husband..bawu nmpk tu zuriat kita kan..hehe

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com