September 19, 2012

, ,

I kat Jepun !! Bestnye !!


Salam :)
Ewah-ewah tengah malam dah start nak mengada aku ni.
Kat Jepun la sangat kan. Hehe ok tipu sunat. Saja buat gempak.
Gambar di atas macam kat JEPUN kan?? Tapi sebenarnya bukan kat Jepun pun.
Aku kat Jalan Jepun ja kat Miri, Sawarak :) Hehehehe

P/s : InsyaAllah satu hari nanti nak p Jepun la ! Amin..


Share:

28 Sila Komen:

Unknown said...

haha..ingt kt jepun td

Ayu said...

Hehehe...insyaallah, one day!:)

suwara entertainment said...

salam. saya dtg membalas kunjungan :)

www.suriaqistina.blogspot.com
www.buluhvoice.blogspot.com

Azza Afdzal said...

simpan duit nanti bru pergi jepun betul2 hahahah

mama lynn said...

ada rezeki smpai la jepun nnt

akubiomed said...

Ambil berkat nama Jalan Jepun. Mana tahu ada peluang terbang ke negara Matahari terbit suatu hari nanti. :-)

Emas Putih said...

hehehe :)

Emas Putih said...

InsyaAllah thanks :)

Emas Putih said...

Thankss :)

Emas Putih said...

hehehe I/Allah :)

Emas Putih said...

Hehehe harap2 la :)

Emas Putih said...

btul3 ambik berkat :)

yuyu said...

hahaha yeye je percaya ingat kt jepun betul..

Emas Putih said...

Tipu sunat hihi

Uks world said...

ceh~ kena tipu..xD
bile tengok balek...rasenye adeke kat Jepun... namanya Jalan Jepun..=,='haha

Leeza Dayasari said...

Jalan jepun n jepun.. oklah tu.. ada sedikit persamaan nama... jepun. hehehe

Emas Putih said...

Hehehehe :)

Emas Putih said...

heheheh tu la. asa kt jepun dah tu :)

Shida Radzuan said...

ingt sampai jepun dah ttbe nmpak plate keta mlysia hahaaaa :p

Emas Putih said...

hahaha tu la pasal :)

Unknown said...

Amin.. semoga hajat termakbul... :D... tq follow akak..

Emas Putih said...

terima kasih :)

Amyra said...

hehehe...at least dah sampai J.Jepun...myra J.Jepun pun tak sampai lagi...apatah lagi jepun yang jauh tue... :)

Unknown said...

hehehe tu la pasal. heheheh :)

Unknown said...

Erkkkkkk....hahaha tertipu sudah! Mummy pon teringin nak ke Jepun. InsyaAllah murah rezeki nanti :)

Emas Putih said...

Hhehehehe :) InsyaAllah smg murah rezeki :)

MAMA AINUL said...

ohh, pandai ea tipu sunat !! hehe,
alah, adik beradik dengan jepun lah tu tempatnya hehe

Emas Putih said...

hahahaha nipu memain je la. hihi. sepupu sepapt la tu.