✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, September 24, 2012

Tips Penjagaan Emas Putih


As Salam dan Selamat Pagi :)
Hai korangggg dah breakfast tak pagi-pagi ni? hehe

Pepagi yang indah ni nak berkongsi sikit je tips macam mana cara jaga Emas Putih ni.



3 Cara yang simple.

1. Simpan tempat yang berasingan kot kot kang emas putih korang tu calar atau bergesel. Oh nanti tak cantik lak kan.

2. Yang penting jangan simpan emas putih anda bersama dengan emas kuning dalam 1bekas sebab nanti emas putih hilang kilaunya.

3. Lepas 12 hingga 18 bulan kena sadur balik emas putih korang sebab saluran sodium akan terhakis.


 Tu ja la tips nya. Ringkat dan padat.
Sharing is caring right..? hehehe Selamat menjaga :)


3 comments:

Michelle Hopell said...

ok ..
nice sharing.
cara mudah =)

dhiashahida said...

ader smpanan emas putih t meoley apply kan..huhuhu

Lina md. munir said...

Antara emas kuning dan emas putih....emas putihlah yang mahal harganya berbanding yang kuning..hehe.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com