✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, October 24, 2012

Wordless Wednesday : Produk AcaiBeri Beri Beracun?




p/s : Hati-hati dengan produk macam ni.

17 comments:

Tentang Kita said...

RAMAI GAK BLOGGER YG JUAL PRODUK NIE....

hazman aka species1980 said...

hurmm.... patutnya kena hightlight JENAMA PRODUK... tajuk camni nanti orang akan konfius ingatkan semua produk acai beri tak bagus....

McNa said...

pilihlah supplemen yg terbaik ye

Emas Putih said...

hati2 ye semua ^^

Herma Julianny said...

ish..
tak berani nak makan macam2 benda ni...

nadia arrumaisha said...

bagi saya, apapun supplement kita makan kne tgk and siasat dahulu...buat research....
bkn aper, yg menanggung kesan adalah diri kita

Nor Salmi said...

Perlu berhati-hati semasa memilih sebarang supplement.. Jangan sampai menyesal di kemudian hari.

Singgah balas kunjungan.. tq

:: Mrs.Eady :: said...

huh?

ejulz said...

xpenah dgr nama produk ni..

Mayang ABDUL RAZAK said...

nasib baik tak terbeli, mmg dah tergedik2 nak sangat produk acai berri ni

huny madu said...

haa nasib baik laa, br ingt nk makan..

Ayu said...

hmm takut kan benda ni.. kawan adik ada beracai beri jugak.. bila makan jer, berpeluh satu badan.. xelok..

Cik Nur said...

ermm..bykkan benda ni jual di internet...

Makbed said...

cari yg original. ramai penjual produk ni bengang sebab yg tak ori tu bagi tempias pada yg ori. papepun, makbed yakin pengguna lebih bijak. jadi... hati2 pilih produk...~

cci said...

perlu hati2 sebelum belikan..

Joko Triono said...

thanks atas infonya sob,,,
mohon kunjungan baliknya ya sob,,
http://masjoko.com/efek-samping-ciuman/

Aida Omar said...

Nasib baik tak beli.. hari tu dah plan nak beli dah..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com