October 24, 2012

Wordless Wednesday : Produk AcaiBeri Beri Beracun?




p/s : Hati-hati dengan produk macam ni.

Share:

17 Sila Komen:

Unknown said...

RAMAI GAK BLOGGER YG JUAL PRODUK NIE....

hazman aka species1980 said...

hurmm.... patutnya kena hightlight JENAMA PRODUK... tajuk camni nanti orang akan konfius ingatkan semua produk acai beri tak bagus....

Unknown said...

pilihlah supplemen yg terbaik ye

Emas Putih said...

hati2 ye semua ^^

Unknown said...

ish..
tak berani nak makan macam2 benda ni...

Dhea Ahmad said...

bagi saya, apapun supplement kita makan kne tgk and siasat dahulu...buat research....
bkn aper, yg menanggung kesan adalah diri kita

Salmi said...

Perlu berhati-hati semasa memilih sebarang supplement.. Jangan sampai menyesal di kemudian hari.

Singgah balas kunjungan.. tq

Izwa Kamaruddin said...

huh?

ejulz said...

xpenah dgr nama produk ni..

mayangbakingmadness said...

nasib baik tak terbeli, mmg dah tergedik2 nak sangat produk acai berri ni

Unknown said...

haa nasib baik laa, br ingt nk makan..

Ayu said...

hmm takut kan benda ni.. kawan adik ada beracai beri jugak.. bila makan jer, berpeluh satu badan.. xelok..

Miss N™ said...

ermm..bykkan benda ni jual di internet...

Unknown said...

cari yg original. ramai penjual produk ni bengang sebab yg tak ori tu bagi tempias pada yg ori. papepun, makbed yakin pengguna lebih bijak. jadi... hati2 pilih produk...~

cci said...

perlu hati2 sebelum belikan..

Joko Triono said...

thanks atas infonya sob,,,
mohon kunjungan baliknya ya sob,,
http://masjoko.com/efek-samping-ciuman/

Unknown said...

Nasib baik tak beli.. hari tu dah plan nak beli dah..