✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, November 8, 2012

Comel Tak Baby ni. Macam Muka I Tak?





Huwaaaaaaaaaah perasan sungguh aku pepagi ni.

Comel baby ni. Eeee rasa nak picit-picit pipi dia..

Agak-agak anak aku comel macam ni tak?? Haha I hope so.
Kena cari bapa dia yang hensem-hensem sikit. Baru boleh terhasilnya baby macam ni.

Kahkahkahkah :D

15 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

OHOK .. MUDAH2AN ANK KAMO CAMNI TAW DEAR ..

Emas Putih said...

Amin. Hahahahha :D

hazwan hairy said...

comel2..haha

Yana Aina said...

amin ..... insyallah ^^

♛ Aina Ayunie ♛ said...

comel-comel , haha

Thempty Yanty said...

Amin... adeh r iras2 ...

Sue-Rya Qistina said...

comel momel!

♥ Miss Hearty ♥ said...

omeinyaaa! :)

♥ Wina ♥ said...

betul betul betul :)

fardiyah said...

haha..kena cari bapak yg hensem baru terhasil baby macam tu?? hehe..ayt nye agk woow :P

Azee Hana said...

siyesly memang comel..kalau dapat anak comel macam ni~~~~~hii

yaya ade said...

"Kena cari bapa dia yang hensem-hensem sikit. Baru boleh terhasilnya baby macam ni"

betul2. hahahaha.

faY said...

meyelerakan betoi tgk budak ni ase nk kunyah2 =)

Jay said...

insyaallah..kalau dgn aku bolehlah jadi comel mcm tu..hehehe

Niswatus Solikah Samik said...

haha! kena carik baka yg baik dulu ek? smoga misi berjaya! hoho.. comel gile ini budak! :D

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com