November 08, 2012

Comel Tak Baby ni. Macam Muka I Tak?





Huwaaaaaaaaaah perasan sungguh aku pepagi ni.

Comel baby ni. Eeee rasa nak picit-picit pipi dia..

Agak-agak anak aku comel macam ni tak?? Haha I hope so.
Kena cari bapa dia yang hensem-hensem sikit. Baru boleh terhasilnya baby macam ni.

Kahkahkahkah :D

Share:

16 Sila Komen:

dEdEQ dE wIshEs said...

OHOK .. MUDAH2AN ANK KAMO CAMNI TAW DEAR ..

Emas Putih said...

Amin. Hahahahha :D

hazwan hairy said...

comel2..haha

Unknown said...

amin ..... insyallah ^^

Aina Ayunie said...

comel-comel , haha

Yanty Lee said...

Amin... adeh r iras2 ...

suwara entertainment said...

comel momel!

Pn Ayu said...

omeinyaaa! :)

♥ Vna ♥ said...

betul betul betul :)

Diya Hanun said...

haha..kena cari bapak yg hensem baru terhasil baby macam tu?? hehe..ayt nye agk woow :P

Azee Hana said...

siyesly memang comel..kalau dapat anak comel macam ni~~~~~hii

yaya ade said...

"Kena cari bapa dia yang hensem-hensem sikit. Baru boleh terhasilnya baby macam ni"

betul2. hahahaha.

faY said...

meyelerakan betoi tgk budak ni ase nk kunyah2 =)

Jay said...

insyaallah..kalau dgn aku bolehlah jadi comel mcm tu..hehehe

Niswatus Solikah Samik said...

haha! kena carik baka yg baik dulu ek? smoga misi berjaya! hoho.. comel gile ini budak! :D

Unknown said...

christian louboutin
ugg outlet
adidas outlet
louboutin chaussures
pandora charms
pandora outlet
louis vuitton handbags
adidas uk
coach factory outlet
red bottoms
170719yueqin