✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, November 2, 2012

Happy Engagement Day My BFF : Julie :)


As-Salam

Alhamdulillah untuk sahabat ku, JULIE sebab dah selamat jadi tunang orang pada 27.10.12.
Pada hari sabtu lalu.




Sorry sebab nda dapat datang majlis U. Sedihhhh jugak :'(
Ada hal yang x dapat dielakkan..


And ni lah aku wakilkan salam and sorry tuk Julie, Sorang lagi BFF aku yang dah tunang and bakal berkahwin hujung tahun ni. Erkkkk serius banyak kawan aku dah nak kawin tahun ni.
Happy sangat-sangat ^___^



Lastly,
Semoga bahagia both of u, Jannah and Julie.
Dua-dua pun tinggal Labuan. InsyaAllah wedding Jannah sedaya upaya pi sana.
Mun nada aral melintang , org BRUNEI kata.

Julie pulak,
Engagement Day gift minggu depan ku pos sebagai tanda sorry.
Hehehe. 

Wahhhhhh suda jadi tunang orang kedua2 BFF aku ni.
(BFF kat Poli)

And I ?? Macam biasa lah. Jangan tanya bila. Xda jawapan untuk itu.

ok lah. Ni je.
Salam ^_____^

16 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantikkk!

Herma Julianny said...

yaaaa....memang cantik!!=)

Cik Fie said...

congrate ! :)

dayteenlea said...

macam artis :)

Bro Framestone said...

empunya blog bila lagi....

ke nak tunggu bro wakilkan he..23x

jangan screen shoot ek he..23x

Tentang Kita said...

tahniah...saya suka tema warna hijau tu

yaya ade said...

best la dah jd tunang org. hehe. congrats untuk kawan u :)

al_hakim said...

cik emas putih ni dah ke belum?hehe

nurul ain said...

bestnye

Sue-Rya Qistina said...

tahniah buta ur fren. semoga cepat2 ke jinjang pelamin ya :)

dEdEQ dE wIshEs said...

comelnye ..

SELAMAT MENJADI TUNANG ORG .. TAHNIAH

Nurul Iman said...

selamat bertunang..=D

fifie said...

Cantiknya dia. Darah manis tu. hehe

ejulz said...

bestnye bertunang.. hehe.. smoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan bhagia hingga akhir hayat.. :)

Emas Putih said...

Thanks All :)

Anne Nurain said...

bestnya dah jadi tunangan orang.. smoga kawan awak bahagia.. :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com