✿Baca Entry Yang Lepas✿

Saturday, November 3, 2012

Nak Poligami? Tak Perlu Minta Izin Isteri..! Eh??


As-Salam


P/s : Tak fair. Kena minta izin jugak.

21 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

tarik balik kata2 tu.. nnt boleh kufur.. kalau kamu ckp tak fair, maknanya kamu ckp Allah tak fair, Islam tak fair.. hati2.. kita kene pahamkan betul2 pasal mende ni baru boleh keluar kenyataan.. :)

♥ Miss Hearty ♥ said...

huhu..baru tau.tenkss for sharing dis :)

Herma Julianny said...

hmm...mana perginya hak isteri?
ataupun, mungkin ada sebab tertentu kot..

Herma Julianny said...

hmm...mana perginya hak isteri?
ataupun, mungkin ada sebab tertentu kot..

Ikhmal Malique said...

dalam islam tak ada pun syarat mesti minta izin. hak isteri? hak isteri ialah memperoleh syurga kelak.. ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

RAMAI LAH YG KAWIN MCM NIE....
kesian...

Leeza dayasari [santai leeza] said...

gUNA lah kelebihan yg diberi itu sebaiknya.... fikir2kan.

Seneorita Baharin said...

kalau rasa diri tu xboleh berlaku adil, so xpayah la nak pasang 1 lg. buat dosa je kan. kalo rasa diri tu boleh adil utk isteri2, n boleh bg hak zahir n batin kat isteri sama rata, juz go on..

dEdEQ dE wIshEs said...

COMPIRM RAMAI YG KENA MADU SATG ..

MéuzAngelo™ XXIII said...

igt sng ke nak berpoligami.. ada syarat2 dia.. for sure dlm syarat2 tu bukan la mintak izin isteri pertama.. negara ada undang2 apetah lagi agam Islam kan.. so si perempuan jgn la sempitkan sgt pemikiran tu pasal mende ni.. kalau korang ckp wanita tak dpt hak yg sepatutnya, baik mengucap sbb Islam dah menjaga maruah wanita dgn sempurna. byk kelebihan yg wanita dpt dlm Islam yg mana lelaki pun tak dpt.. jgn pasal mende korang boleh kufur.. :)

Qaleshya Umairah said...

Suami kena sedia pikul tggjwb lebih .. ^^

licha liza said...

hehe.. oppss. hope2 xla dimadu nnty

Iam Yanty said...

Makan hati la lepas ni.

Anonymous said...


http://www.skemembaca.blogspot.com/

MarliaMarble said...

yeke.? erk,ramailah lelaki kahwin lebih lepas ni..-_-

Amir Aiman Akashah said...

apesal byk statment yg ckp pkai lutut erk?

waima tdk suka sekalipun kita terhadap poligami jgn la kita sesekali menidakkan HUKUM TUHAN.

sila komen pakai akai, jgn duk serabai

Miss Purple said...

amboi.. best la owg laki klau cmni!! =__=

Cik Tie@Akak said...

hah..abisla bini2 lepas ni...tekun memerhati tingkah laku suami,andai ada keganjilan

shidaR said...

pelik pula bunyi hehe...yg pntg dah kawen jga suami...masing2 jgn bg dia ada rasa nk bmadukn heheee :D

Yana Aina said...

erk ...

ayut said...

ttp la kena bgtau...hak seorg istri kot...dulu dh tak same dgn skrg keadaan yer...

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com