✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, January 17, 2013

Bengkel Percuma Cikgu Fizi untuk pelajar UPSR, PMR dan SPM !!


As-Salam

Kepada pelajar-II UPSR, PMR dan SPM, 


Hari ni nak promote bengkel percumaBengkel percuma
Kalau uzu jadi pelajar, bengkel percuma memang menjadi perhatian minat pelajar-II.
Betul tak adik-II ku sekalian?

Bengkel percuma ni dikendalikan oleh Cikgu Fizi.
Baik sungguh hati budi Cikgu Fizi bagi bengkel percuma untuk u all yang berminat,
dan tak lupa jugak untuk anak-anak yatim. Alhamdulillah..
Untuk anak-anak yatim tu. Legaaaa dengar. Mulia sungguh Cikgu Fizi ni ye?

Setiap bengkel terhad kepada 50 orang sahaja.So cepat-II tau !

Camna nak daftar?
Boleh daftar kat sini :
facebook : Cikgu Fizi atau,
fanpage : Tuisyen Cikgu Fizi atau,
email : cikgufizi@gmail.com

Bagi details :
Nama pelajar , Nama Penjaga , Alamat, Umur dan Nombor Telefon

So jangan lepaskan peluang adik-adik sekalian. Sapa nak bagi bengkel percuma macam ni?

Kepada yang membaca, boleh sebarkan kepada anak-anak anda, anak buah, anak jiran, sepupu sepapat,
saudara mara, dan sapa-II yang bakal mengambil UPSR, PMR dan SPM untuk tahun ini :)

p/s : Free beb ! rugi tak join :)

Salam.

2 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

JAUH JAUH .. HEHE

Remy hazza said...

bagus cikgu fizi nie..... semoga usahanya berjaya.....

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com