January 22, 2013

, ,

Cara Mudah Buang Kulit Kentang !


As-Salam

Sekadar perkongsian yang menarik yang nakdi kongsi. Hehehe
Jom tengok video ini dulu :)


Amacam?? senang dan mudah kan? Menarik tak? Hehehe
Uzu tengok pun rasa kagum. Nak try kat rumah nanti(skrg kat ofis).

korang try lah .. hihi thanks fow watching.Salam.

Share:

18 Sila Komen:

mira_nas said...

ohh... kira celup air panas then air sejuk..? kalau rebus tak jadi cam kupas la kn..

Tengku Iji said...

erk =.=' macam nak bukak rambutan :P

Unknown said...

uish.. kenapa selama ni tak tau cara ni?? senang gila! ahaha

Azza Afdzal said...

senang nye...boleh try nanti

dEdEQ dE wIshEs said...

GILE2 SENANG .. HEHE

Unknown said...

Ni nama nye gile kentang hehe

N.N said...

wau senang nyer...lain kali boleh buat mcm ni..mudah sikit kerja kan.. thanks share :)

Shida Radzuan said...

wahhh sng nyer hehee...
amboii...typo saje cik uzu kite nih tau..

Nazurah Zurah said...

Senang je la . Nice entry !

Unknown said...

xpenah tawu pulak.. besnye, pantas sket keje.

THE AUTHOR said...

Senangnya...

maszull said...

assalamualaikum uzu...senangnya...:)

Unknown said...

Gila kentang !! senang giler.. lepas ni buat camni je la..

Nadia Johari said...

ala x dpt tgk..brosdbnd lembp..huhu

Dayang Deno said...

ha'ah.... sangat senang!

p/s: link baru blog deno: www.dayangdeno.my

Unknown said...

senangnyaaaa tgok dia bukak..haha..kena try neh..tunggu blk umah stg nk p rebus ubi terus..ehehe :D

cik lisa said...

ewah boleh cuba ni, hihih ...memang giler kentang ah , haha

Unknown said...

remy dah tahu dari dulu...... memudahkan...tapi kena tgk bentuk kentang tu jugak..... kalau yg panjang dan lonjong mudah sikit