✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, January 10, 2013

Dua(2) Penjenayah/Tahanan Yang Membelasah Polis Kini Mati Ditembak


As-Salam


Masih ingat tak kes 7 tahanan membelasah Polis untuk melarikan diri?

Kalau tak ingat jom baca sini .

BERITA TERKINI

Dua(2) penjenayah mati ditembak polis di area Tasik Gelugor kat Penang.
Berita ni diberitahu sendiri oleh seorang blogger yang tinggal kat area Tasik Gelugor

Tapi tak pasti yang mana yang mati ditembak..

So, kepada yang tinggal berdekatan area tu, mintak berhati-II tau..

Salam



10 comments:

Intan Akma said...

berhati-hatilah keluarga mertuaku..Ngee....

Farisha Lyssa Farish said...

bahaya ni~

yana aina said...

org dh bg bicara nk lari ... kn dh mati sia2. hurmm

Mimie said...

sia2 aje mati

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

bahaya2 O.O

aimaniman said...

Seramnya.. takut dah lolos ke negeri2 lain.. berhati2 saja le..

Noura Qifays said...

kne berhati ngn penjenayah mcm nie...tu laa blsn yg dorg dpt..kan x pasal2 mati sblm smpy wktu dh..hahaah

deno said...

bahay betul bila da penjenayah terlepas mcm ni...

sa mic said...

adeh seram! Jadi masih berkeliaran lah ni, aippp kena jaga diri elok2 lah macam ni,huhuh

lidah nyamok said...

ajal dah sampai tu.. :D

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com