January 10, 2013

,

Dua(2) Penjenayah/Tahanan Yang Membelasah Polis Kini Mati Ditembak


As-Salam


Masih ingat tak kes 7 tahanan membelasah Polis untuk melarikan diri?

Kalau tak ingat jom baca sini .

BERITA TERKINI

Dua(2) penjenayah mati ditembak polis di area Tasik Gelugor kat Penang.
Berita ni diberitahu sendiri oleh seorang blogger yang tinggal kat area Tasik Gelugor

Tapi tak pasti yang mana yang mati ditembak..

So, kepada yang tinggal berdekatan area tu, mintak berhati-II tau..

Salam



Share:

10 Sila Komen:

Intan Akma said...

berhati-hatilah keluarga mertuaku..Ngee....

diari farisha said...

bahaya ni~

Unknown said...

org dh bg bicara nk lari ... kn dh mati sia2. hurmm

Mimie said...

sia2 aje mati

★Nurul Nadhirah Norsalim★ said...

bahaya2 O.O

aliza said...

Seramnya.. takut dah lolos ke negeri2 lain.. berhati2 saja le..

Kupukupu said...

kne berhati ngn penjenayah mcm nie...tu laa blsn yg dorg dpt..kan x pasal2 mati sblm smpy wktu dh..hahaah

Dayang Deno said...

bahay betul bila da penjenayah terlepas mcm ni...

cik lisa said...

adeh seram! Jadi masih berkeliaran lah ni, aippp kena jaga diri elok2 lah macam ni,huhuh

lidah nyamok said...

ajal dah sampai tu.. :D