✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, January 18, 2013

Fara Fauzana Dah Siapkan Kad Kahwin Dan Hantaran


As-Salam



Ini berita yang dah lama Uzu tunggu.
Yelahhhh kak Fara Fauzana ni dah berumur 33 tahun tapi belum kahwin-II lagi.

Kenyataan Fara Fauzana yang mengatakan yang umurnya sekarang sudah wajar berkahwin dan masih menunggu lamaran dari calon yang sesuai untuk dijadikan calon suami.

Fara Fauzana mengakui bahawa dirinya sudah menyiapkan kad jemputan dan hantaran kahwin untuk persediaan awal kerana tidak mahu tergesa-II kemudian hari.

Fara Fauzana jugak mengeluarkan kenyataan berani yang mana Fara Fauzana sanggup bermadu dengan syarat isteri tua itu meminangnya. Jika ini berlaku, Fara Fauzana tiada masalah untuk bermadu kerana mengganggap tiada unsur selindung.

Apa pun, Uzu doakan yang terbaik untuk Fara Fauzana.
Semoga Fara Fauzana dapat jodoh yang terbaik dalam masa terdekat ini.

Amin..

Sumber : Rotikaya

10 comments:

~didiey~ said...

suka fafau ni..humble je

Remy hazza said...

Amin...semoga fafau bertemu jodoh dgn lelaki yg dapat membimbingnya dunia dan akhirat..... bertuah lelaki tu !

♥ Wina ♥ said...

semoga berkekalan :)

afifudinsohaini said...

berkekalan apenya?..hurm..kesian fafau

Husna Humairah said...

kak fafau dah pakai tudung kek kak Uzu? =)

Husna Humairah said...

*ke

mekjangok said...

bagus la kalau dah sampai seru,,tp kalau boleh cari yg bujang..tp kita hanya mampu merancang,tuhan menentukan..

sa mic said...

yeaaay! ini berita baik ni , hihi ...semoga semuanya berjalan dengan lancar ;)

^^eKaTiKaH^^ said...

akhirnya.. hehe.. ade jugak dengar2 cite nie.. :)

Nadia Johari said...

ramai pemint xkn die xde yang berkenan..haishh..smoga die dpt jodoh yang baik..hehe

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com