January 18, 2013

, ,

Fara Fauzana Dah Siapkan Kad Kahwin Dan Hantaran


As-Salam



Ini berita yang dah lama Uzu tunggu.
Yelahhhh kak Fara Fauzana ni dah berumur 33 tahun tapi belum kahwin-II lagi.

Kenyataan Fara Fauzana yang mengatakan yang umurnya sekarang sudah wajar berkahwin dan masih menunggu lamaran dari calon yang sesuai untuk dijadikan calon suami.

Fara Fauzana mengakui bahawa dirinya sudah menyiapkan kad jemputan dan hantaran kahwin untuk persediaan awal kerana tidak mahu tergesa-II kemudian hari.

Fara Fauzana jugak mengeluarkan kenyataan berani yang mana Fara Fauzana sanggup bermadu dengan syarat isteri tua itu meminangnya. Jika ini berlaku, Fara Fauzana tiada masalah untuk bermadu kerana mengganggap tiada unsur selindung.

Apa pun, Uzu doakan yang terbaik untuk Fara Fauzana.
Semoga Fara Fauzana dapat jodoh yang terbaik dalam masa terdekat ini.

Amin..

Sumber : Rotikaya

Share:

10 Sila Komen:

Unknown said...

suka fafau ni..humble je

Unknown said...

Amin...semoga fafau bertemu jodoh dgn lelaki yg dapat membimbingnya dunia dan akhirat..... bertuah lelaki tu !

♥ Vna ♥ said...

semoga berkekalan :)

selipar putih said...

berkekalan apenya?..hurm..kesian fafau

Kak H said...

kak fafau dah pakai tudung kek kak Uzu? =)

Kak H said...

*ke

mekjangok said...

bagus la kalau dah sampai seru,,tp kalau boleh cari yg bujang..tp kita hanya mampu merancang,tuhan menentukan..

cik lisa said...

yeaaay! ini berita baik ni , hihi ...semoga semuanya berjalan dengan lancar ;)

sweetsour93 said...

akhirnya.. hehe.. ade jugak dengar2 cite nie.. :)

Nadia Johari said...

ramai pemint xkn die xde yang berkenan..haishh..smoga die dpt jodoh yang baik..hehe