✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, January 23, 2013

Ganjaran RM20000 Cari Budak Hilang


As-Salam

Budak hilang yang diberi ganjaran RM20000 siapa yang mempunyai matlumat tentang budak ni.

William Yau Zhen Zhong, 6 tahun.

Budak ni hilang di Putra Height, Subang Jaya.

Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai budak yang mempunyai ketinggian kira-kira 70 sentimeter dan parut pada tangan serta dahi kiri itu,
Hubungi polis di talian 03-5631 9800, 012-315 0775 atau Kok Kang di 016-969 1616 dan Michael di 013-398 2381 atau 03-2203 3888.

thanks for reading.Salam


p/s : Harap-II budak ni selamat dan dapat cari dalam masa terdekat.


13 comments:

hazwan hairy said...

semoga cpt ditemui..cnfm ank org kaya ni..

Azee Hana said...

bahaya budak2,,,harap2 cepat org jumpa..

najiah shaharain said...

KONFRIM ANAK ORANG KAYA..tpi kenapa lah manusia yang buat jahat nie x keje lain ker..?

Maria Menado~ said...

semoga cepat jumpa. yang saya tahu. mak ayah dia bagi rm5000 je..

selebihnya bantuan persatuan diorang. bagus orang mereka. kalau melayu kite yang kaya raya, nak tak rasa2 tolong bagi bantuan banyak macam tu?

Dr Aisyah said...

moga dapat jumpa semula budak ni...

diana said...

cemana boleh hilang..kesian mak ayah nya..

diana said...

cemana boleh hilang..kesian mak ayah nya..

Nadia Johari said...

semoga dijumpai dengan cpt..smoga budk ni xde ape2..

sa mic said...

semoga selamat dijumpakan ;)

Shida Radzuan said...

hope akan jumpa..kesian parent dia..

Remy hazza said...

semoga dia ditemui kembali.....

MIZA said...

Kesian budak ni walau pun bukan bangsa kita

MIZA said...

Kesian budak ni walau pun bukan bangsa kita

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com