✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, January 20, 2013

GEMPAR !! Jakarta Diramal Bakal Tenggelam Seminggu Lagi?


As-Salam

Berita yang uzu baca yang mana hampir seluruh Jakarta dilanda banjir besar dan dijangka dan diramal bakal tenggelam seminggu lagi atau paling lama pun sebulan lagi.. Ya Allah... Harap-II semuanya baik-II je.


Hal ini jadi disebabkan tanah yang mendap di Jakarta dan tak sesuai tanah yang mendap tu dijadikan sebuah bandar. Info yang uzu baca ni, sumbernya dari surat khabar KOMPAS(Indonesia) pada tarikh hari ini 20 Januari 2013.

Sama-II kita doakan negara jiran kita sentiasa dilindungi dan selamat dari apa-II bencana.
Amin.

Terima kasih sebab sudi baca.
Salam


16 comments:

Nurul Ainah said...

kak uzu nak share eih

Farra Atiqah said...

Bia betiqqq ,
http://farra-izzaty.blogspot.com/

Ena's Palace said...

Takutla baca nih...harap2 tak begitu....kesian kat mereka2 yg terlibat...

Nazurah Zurah said...

Kesian mereka :(

dEdEQ dE wIshEs said...

SEMOGE XDE KEMALANGAN JIWA .. AMIN

Ima Salsuzaima said...

semoga dengan kuasa Allah, tempat ni akan kembali normal spt sediakala

Ima Salsuzaima said...
This comment has been removed by the author.
IeZwa RazK said...

Seriously? Kesiannya diorang. Mudah-mudahan tak jadi apa2 dan diorang smua selamat. amin

nea lopah said...

kesian nya mereka.

MisEyz BLurz said...

kasihannya...semoga takkan jadi apa-apa dan selamat semuanya..

Nadia Johari said...

bukan dh surut ke hritu

jal said...

allahuakbar serius ke ni, baru plan nak melancong kesana nanti, kenapa lah bala pulak datang pada mereka selamatkan penduduk disanaa ya ALLAH

sa mic said...

mak oii menakutkan , moga2 malaysia selamat , sama2 kita berdoa :)

Shida Radzuan said...

bahaya nih...huhuhu..

Hanif Idrus said...

harap semua cepat pulih!!

Wawa Rosli said...

semoga jakarta cepat pulih, amin....

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com