✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, January 28, 2013

Hanya Kerana LIPSTIK, Ibu Pukul Anak Sampai Tak Bergerak


Salam.

Jom baca kisah sedih ni. Huwaaaaaaaaah cian anak dia ni :'(



Anak perempuan kecil yang malang ini memberitahukan ibunya, “Mama, adik baru saja melukis pakai lipstik mama”.

Ibunya yang mendengar hal itu lalu melihat lipstik mahal yang baru saja dibelinya telah tinggal setengah dan wajah dan tangan dan baju anak perempuan telah penuh dengan lipstik tersebut.

Dengan sangat marah, ibu itu mengamuk dan memukul anak perempuan kecil yang malang tersebut tanpa menghiraukan tangisan dan jeritan dari mulut kecilnya.Kemudian setelah mentempiaskan emosinya, ibu ini baru sedar anak perempuannya sudah tidak bergerak lagi. Dia pun mengoncangkan tubuh anaknya sambil menangis dan memohon agar anak perempuannya membuka matanya.

Tapi terlambat…. Jantung anak perempuan itu telah berhenti berdengup.

Dan saat sang ibu melihat kesan di selimut tempat tidur anaknya, disitu tertulis sebuah tulisan dengan lipstik merah yang tertulis: “SAYANG MAMA SAMPAI BILA-BILA”.

p/s : kalau tak sayang anak, baik jangan mengandung lah =.'=


15 comments:

Irwan Alessa said...

lipstik punya sebab?? Mana hilangnya kewarasan sebagai ibu.. nice sharing, semoga kisah ni buat semua orang sedar :)

Remy hazza said...

rasanya cerita nie dah lama dah....
mak dia meroyan kut....

najihahfara said...

sekarang ni mana hilang sifat kemanusiaan tah

Miss Eunice said...

*sigh* crazy woman. *sigh*

red jambu said...

dia patot menyesal...

Iqa Syafiqa said...

sedihnye cite ni,,, =(

syazana amira said...

kejam!! maknya nak sedih pun dah terlambat..


Dayah Danisha said...

Sedih nya tang anak dia tulis "Sayang mama sampai bila-bila"
Mak dia ? Kes lipstik je pun ...

yayamongekss said...

sangat2 rugi bile da ade anak tapi tak dijaga dengan seelok2nya.. xmenjaga amanah allah... jauhkanlah dri kite semua.. amin..

Shida Radzuan said...

ingt2 kes ni lama dah kan..hurmm..pela zaman skg..

sa mic said...

kalau rasa tak cukup bersedia untuk menjadi ibu , baik tak payah, hehehe

.cahaha. said...

Ya Allah..kesian nyaa.. :'( ..sampai bila2 ibu nya menyesal tu..

Misz Mieza said...

Lagi satu citer gila.. Apalah nak jadi.. Ish..

:: Mrs.Eady :: said...

:(

Nadia Johari said...

kerna bnde tu die pukul anknyer..dunia akhir zamn..melbhkn kebndaan dr nywa

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com