✿Baca Entry Yang Lepas✿

Saturday, January 19, 2013

Kasut Tumit Tinggi Punca Payu Dara Kendur??


As-Salam

Jom baca artikel ini.. This is important info untuk wanita/perempuan right?
Kesihatan perlu dijaga supaya sihat sepanjang masa ..


Tak sangka pulak disebabkan Kasut Tumit tinggi mencari punca benda ni kan??

Pendapat korang sebagai perempuan camna? Korang percaya tak?
Kemungkinan besar BETUL kot sebab saintis yang buat kajian. Tak gitu?

p/s : LELAKI tidak dibenarkan komen ! Harap Maklum.

hihi.. Salam

18 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

EH ? YA BENAR INI DONG ? NASIB XMINT SGT PKAI KASUT TUMIT TGGI .. HAHA

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

ouh..xleh pakai tumit tnggi la pasni..hihi

~Apam Gemok~ said...

Saya mmg x reti pakai ksut tumit tinggi, hihi

hidayah seman said...

betol ke? huhu takminat pakai tumit tinggi :D

sa mic said...

laa betulke? hehe nasiblah lisa bukan penggemar kasut tumit tinggi, hikhik...nice sharing

Dianaa said...

FD memang tak minat high heels ni. selesa pakai flats je :D

Mrs.Wanida said...

Yeke? Nsib memang xminat pkai kasut tinggi.. *takut jatuh

Cinta hazanis said...

alamak! kita yang suka pakai tumit tinggi ni mcm mana?adoii.:(

Nadia Johari said...

nak selmt jgn paki sellau..lagipun kasut tumit tinggi ni sakit kalo bwk p jalan2..

huny madu said...

errrrr.. pasni xbole pakai kasut tinggi la.. :(

Cik Zara said...

bukan tu je boleh buat sakit belakang pakai tumit tinggi ni.. saya cume minat tengok je tapi nak minat nak pakai dan beli..hehe

Cakap Bisa said...

oh... begitu... lepas ni aku pakai kasut tumit rendah la... supaya tidak kendur. :P jangan marah da.. :P

hazwan hairy said...

hahahahahhahahah

eimah siti said...

ntahlah...cik siti suka pakai kasut flat...high heels ni jarang sgt la pakai...huhu

fifie said...

Nanti high heels di pasaran semua dah tak laku, semua pakat nak beli flats je. hahaha

ina said...

boleh pkai high heels tp jgn kerap..setahu ina dulu kajian mengatakan boleh menyebabkn cancer pyu dara..ermm..lebih baik kita mencegah dulu kn..

Shida Radzuan said...

<-- xpenah pkai kasut tgi ok ^_^ sbb org nya dah tggi ekekee :P

NURUL AMEERA said...

eh . naseb baik kite x suka sangat pakai kasut tinggi . heee

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com