✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, January 14, 2013

Kisah Ayah Hampir Menodai Dan Meniduri Anak Dara Suntinya


As-Salam

Jom baca kisah Siti dan bapaknya.



Bapak : Siti, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.
Siti      : Ya bapak, ada apa?
Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.
Siti      : Apa?!! (isk bapak aku ni..lain macam jerr)
Bapak : Bapak kata.....
Siti      : Ya bapak, Siti dengar... Cuma Siti tak percaya apa yang bapak kata ni.
Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua tingkap.

Siti pun dalam ragu-ragu tu..Dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh. Sambil tu dok pikir gak laa..apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah takder sapa...tinggal diorang berdua jerr.

Bapak : Okeh... mai duduk sebelah bapak. Heh heh...
Siti      : Eh bapak, Siti kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik...abis aaaa.
Bapak : Tak payah risau... mai duduk sini cepat!!! Jangan bagi bapak berkasar.

Siti pun terpaksa la duduk jugak...hati dia takleh cakap laa...berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.

Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh.. mai masuk dalam selimut bapak plak.
Siti      : Apa?!!
Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu karang aaa.
Siti       : Bapak... Siti takut laaa. (nak nangis)
Bapak : Siti, tengok ni

Siti tak sanggup nak tengok...dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Siti teringin gak la nak tengok. Dia pun bukak la mata sikit-sikit. Dia pun nampak laaaa ....

Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap.Mahal nih!!! Dah, pegi keluar

p/s : Hanya lawak semata-II . Hehehe :)


11 comments:

rodiyatul akmar said...

amboi igtkn apa td hahaha

Dieba Adieba said...

ingat kisah benar tadi.. suspen pulak dibuatnya.. hehehe..

Hafizah Elmasry said...

hahaha. kebaruan ka bapanya tu? hehe

eyoy kyrul said...

jeng jeng jeng... bapanya kejakunan... hahahaha

WARROOM IPRM said...

HAHAH SUSPENDER JE -..-'

ina said...

ina dh agk dh msti cite lawak ni...tkut je tau mula2 baca tadi..

love bunga querida said...

telakarnye

Farah Waheda Wahid said...

suspens jer tadi... ^_^

Remy hazza said...

huh saspen giler..... nak tunjuk jam sampai camtu sekali.....

Nieyxzha Hassan said...

Nasib tunjuk jam je..fuh!

~Apam Gemok~ said...

Astalavista bebeh.. Haha, kelakar.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com