✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, January 8, 2013

Pembelian No Pin UPU Kemasukan IPTA 2013


As-Salam

Dah beli Pin UPU? Uzu dah beli kelmarin. Bapa Uzu yang tolong belikan.
Semangat kan bapa Uzu? Of coz. Dia memang nak sangat Uzu sambung study. Hehehe



Pembelian Nombor Pin UPU

Pembelian nombor pin untuk lepasan SPM 2012 akan mula boleh dibuat apabila keluar iklan mengenai permohonan pada  7  januari – 15 April 2013. Pembelian nombor pin boleh dibuat melalui kaunter BSN berhampiran dan perlu digunakan semasa memohon di Sistem permohonan UPU yang akan dibuka nanti.

Tarikh kemasukan ke Institusi Pengajian Tinggi IPT
Sekiranya permohonan berjalan lancar dan permohonan diterima, panggilan akan dibuat dan sesi kemasukan akan bermula pada Jun 2013 bagi lepasan SPM / setaraf manakala September 2013 adalah bagi lepasan STPM/ Setaraf.

Sumber : Tarikh Permohonan UPU dan Kemasukan 2013


p/s : Doakan supaya Uzu dapat tawaran masuk ke Ijazah ni.
Doakan tau supaya Uzu murah rezeki. InsyaAllah.. Amin..

k bye.Salam

14 comments:

Sheera Aya said...

semoga uzu dpt sambung belaja nanti. ^_^

Emas Putih said...

Aamin :)

Nurul Ain said...

kita pun nak sambung hope dpt lah

~Apam Gemok~ said...

Thanks for this info ! Ira nak beli jugak :)

Annyss Aleeya said...

gud luck uzu.
insyaallah ade rezeki nanti. :)

Annyss Aleeya said...
This comment has been removed by the author.
Ena's Palace said...

Insyaallh...de jeki awk nnti...aminn

shidaR said...

uzu..amik smnanjung tau dear ^_^

Zyra1121 said...

Insya Allah dpt.. usaha + doa = tawakal

Khairul Zamri said...

Good luck. :)

dEdEQ dE wIshEs said...

AMIN .. MOGE UZU BERJAYA :)

Nadia Johari said...

smoga uzu dapat sambung study..=)

sa mic said...

goodluck , hehe . Semoga dapat sambung belajar dan berjaya dalam kehidupan ye

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

good luck! :)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com