✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, January 21, 2013

Pengguna Roko E-Elektronik Terdedah Penyakit Kronik


As-Salam

Rupanya benda ni Haram dijual. Eh tak tau pulak sebabnya dah makin banyak kat pasaran.


Tau tak apa fungsi rokok elektronik ni?Actually rokok ni untuk kurangkan tabiat merokok secara beransur2. Tapi sebenarnya tak elok tuk kesihatan sebab boleh terdedah dengan penyakit kronik.

Minta-II yang dah ada rokok elektronik ni supaya berhenti dan ambil langkah berjaga-II.

Hehe. Sekadar sebarkan info. Semoga bermanfaat. ok bye.Salam.




5 comments:

Farah Waheda Wahid said...

setiap perkara yang x elok diamalkan tu mesti ada side effectnya... ^_^

Irwan Alessa said...

betul tu uzu.. ada kes dah cuma tak di ketahui media.. banyak yg mendatang kan kesan buruk.. ish ish..

Irwan Alessa said...
This comment has been removed by the author.
Hafizzi Aziz said...

hahahaha. kerajaan rugi berbillion sebab tak bayar cukai kat depa tue depa kata bahaya. hampeh. org dah x beli rokok biasa tue. so sumber ekonomi depa xdak. then kuar lah kata bahaya. suh beli rokok depa semula. menipu jer menteri2 nie. semua benda bahaya la wey menteri ooi. hampa tue yg xdak sumber duit.

sa mic said...

orang kita yang salahkan guna peluang tu, aihhh

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com