✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, January 21, 2013

Sharifah Zohra Jabeen Mohon Maaf Kepada UUM


As-Salam



Kenal tak Shahrifah Zohra Jabeen ? Tipu la kalau korang tak kenal kan?

Sekarang hangat di perkatakan tentang isu Listen ! Lesten ! Listen ! yang mana sikap kurang baik Sharifah Zohra terhadap pelajar UUM semasa sesi soal jawab dalam satu majlis yang diadakan di Universiti tu. Uzu memang rasa isu ini dah kecoh 1Malaysia.

Kini berita yang terbaru, dimana Sharifah Zohra memohon maaf kepada pihak UUM kerena terana terkait sama dalam isunya

"Saya sangat kecewa apabila UUM diheret sama secara langsung dalam isu ini. Dalam kes ini, UUM merupakan pihak yang paling layak untuk saya memohon maaf secara ikhlas"


"Saya dengan ini mohon maaf kepada UUM kerana perkara ini benar-benar berada di luar kawalan saya apabila ada pihak yang tidak bertanggungjawab menjadikannya sebagai sesuatu yang dianggap malapetaka," katanya.

Hehehe. So dia sudah mohon maaf? Patut ka maafkan dia? Hehehe ^^ .. Uzu speechless. Tak taw nak kata panjang lah. Janji dia dah minta maaf kat Bawani dan pihak UUM. 

Harap-II benda ni tak jadi lagi.. 

ok lah. Thanks sudi baca. see u next entry..

Salam

12 comments:

Zaharah Jamilah said...

o0.. maafkan je la.. hehe

kak uzu, nk copy blh x?
klo blh, akk tlis kt cbox sy ye?
tq

Nieyl said...

lebih baik dimaafkan..daripada mereka yg x mohon maaf..:)

Cik Rongoks Ika said...

bagus la dia mintak maaf :)

Mimi Azirah said...

baguslah kalo die dh mintak maaf

Yasin said...

tu dia minta maaf pada uum... bkn pd miss bawani... btol x?

Nurmujahidah Ismail said...

mintak maaf apenye kalau still bagi ayat tak puas hati macm tu.. sapenye pihak tak bertanggungjawab tu??? geram nya ngan orang ego nih.

NaZiRaH @ ezyra said...

ingatkan apa la listen3 tu, nampak sangat tak ambik port walaupun saya student UUM.. emm

Nazurah Zurah said...

Maafkan saja!

Farah Waheda Wahid said...

buang yang keruh, ambil yang jernih... sama2 lah betulkan keadaan...

jal said...

maafkan je lah, susah cakap dengan orang yang banyak cakap macam dia tu

sa mic said...

bawani yang melalut sebenarnya , jadi sharifah tu terus perli satu dewan , hahah walhal ia telah menjadi pekara besar sebab ada pihak yang dengki terhadap sharifah ni lalu merakam ,hikhik.. listen listen!

cik azLyzah⊙.☉ said...

memang hot lah..listen..listen..listen..kehkehkeh

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com