✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, January 2, 2013

Wanita 2 Anak MADUkan Suami? Apa Nak Jadi..


As-Salam

Kes Isteri madukan suami? Ya Allah apa lah nak jadi kan. 
Harap-II perkara ni dijauhkan dari Uzu dan keluarga Uzu jugak.




BATU PAHAT: Rahsia seorang wanita beranak dua ‘memadukan’ suami selepas dipercayai bernikah dengan seorang doktor di Thailand, Julai lalu, terbongkar apabila rumah dihuni pasangan itu di Penggaram, di sini, diserbu pihak berkuasa, semalam.
Dalam serbuan itu, wanita berusia 35 tahun terbabit berkeras kononnya sudah ‘menceraikan’ suami pertama ketika ditahan penguat kuasa Jabatan Agama Islam Johor (JAJ) Batu Pahat, jam 1.30 pagi.
Malah, seorang lelaki berusia 40-an, dipercayai abang wanita terbabit yang turut serta dalam serbuan itu, memarahi doktor terbabit yang dikatakan menjalin hubungan sulit dengan adiknya.

Pada masa sama, seorang lelaki dipercayai suami pertama wanita terbabit juga tiba tidak lama kemudian dan hanya mendiamkan diri.

Ketika mendedahkan perkara itu, Timbalan Ketua Penguat Kuasa JAJ Batu Pahat, Saiful Ariffin Mohd Sopah berkata, pada mulanya, wanita terbabit menafikan dia dan suami keduanya itu sudah bernikah, tetapi mengubah pengakuan selepas didesak.

sumber: mymetro

p/s : Wanita diluar sana jangan jadi macam ni tau.

k bye Salam


14 comments:

Solehah Shamsuddin said...

Ada juga kes mcm ni ye.eh npe perempuan ni yang bermadu suami pulak.dia orang Islam or x?klu bkn Islam pn,xpnh dibuat org.huhu

Mimie said...

apa nak jd la...

Nour Adieb said...

cian kat laki first tu

Remy hazza said...

apalah yg dia fikir .....itulah....dah ada laki sibuk nak cari laki lain.... akhir...melanggar fitrah kehidupan normal...harap2 dia kembali kepangkal jalan....

Syafiqah said...

Ish! Kalau tak nak tu cakap aja lah.. Tak payah nak berahsia..

dEdEQ dE wIshEs said...

SUBHANALLAH .. GILERRR LA

Farah Waheda Wahid said...

ni mesti kes perempuan ni tak nak lepaskan salah satu nih...uhukss...dia nak dua2...dah terbalik dah nih...kalau dalam islam lelaki kahwin lebih dari satu panggil poligami...tapi kalau perempuan kahwin lebih dari satu? pelik2... hu hu hu...

inasazali said...

skg ni mcm2...boleh pulak tu pmpuan ceraikn suami pstu kwin dua..hehe...

Khairul Zamri said...

ish3 desperate

shafiq mingle said...

da mcm metro.. hhehehehe..
nothing impossible rite. hmm..

Anonymous said...

This girl so idiot,

Anonymous said...

selepas ni ko pula bakal dimadukan. haha jual muka je kerja ko kan? tak malu betul,entry pun ntah apa2,duit haram tau..duit tak berkat,

red jambu said...

memalukan je.. huh.!

★ Nurul Nadhirah Norsalim ★ said...

Dunia akhir zaman :(

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com