✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, February 18, 2013

10 Tahun Tak Minum Minuman Ini...


Salam

Inilah kenyataan yang tak dinafikan lagi. Yes ! Almost 10 years okay since I primary 6.
Seriously I miss it a lot.


Dulu kotak susu sekolah ni kontot ! hehe ^^ Sekarang dah tinggi dah tapi kurus lak.

Agak lama x minum susu ni.
Dulu suka minum kat sekolah rendah. Ada perisa strawberry,coklat, susu,honeydrew. Bila terkenang uzu dulu kat sekolah rendah, alahaii rindunya si pendek yang beratur 2x gara-gara nak dapat banyak susu kotak.

Uzu dapat susu kotak ni dari anak buah uzu tadi. Uzu siap berebut dengan mak dia gara-II nak susu kotak ni. #lawak Hahahahaha :D

Korang camne? Selalu tak minum susu sekolah ni? Ce citer sikit^^

Hehehe ok lah Salam.

8 comments:

✿A I N A A✿ said...

xsilap ena dlu kotak dia warna putih an?? i mean latar belakang dia.. rasanya ena pernah minum juga, cilok dari RMT mana yang ada lebih2 tu

✿A I N A A✿ said...

xsilap ena dlu kotak dia warna putih an?? i mean latar belakang dia.. rasanya ena pernah minum juga, cilok dari RMT mana yang ada lebih2 tu

Remy hazza said...

zaman remy dulu takde......
susu chocolate ngan milo ada ler....

Nadia Johari said...

nad ade dulu beli air kotak sekolah ni..beli satu papan..sebab sedap..kadg2 majuk ngn ayah kalo ayh x bg beli..haha..tapi lupe plk bentuk die mcm mn.

MéuzAngelo™ XXIII said...

feymes susu ni dulu.. susu ni sejuta kali lebih baik dari susu kotak 1Malaysia tu.. susu kotak 1Malaysia tu merupakan produk paling gampang pernah aku jumpa.. haha

Cikgu Q-RatU aiNi said...

Rindunyaa nak minum susu ni., Sedap sangat.. apalagi bila dibekukan. hehe

Aiman Aziz said...

Waaaa . Mengalahkan budak2 :p

noor liyana said...

saya suka minum susu fernleaf..:-)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com