✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, February 8, 2013

Berita Baik : Rebat RM200 Telefon Pintar Dilanjutkan !


Salam Jumaat

Alhamdulillah uzu baca berita baik di hari Jumaat yang sangat mulia. Hoho ^^



Salah satu acara kemuncak September 2012 # Bajet2013 adalah bahawa belia yang berusia antara 21-30 akan dapat menikmati rebat RM200 apabila membeli telefon pintar baru dalam tahun 2013.

Teruja? Well, berita baik adalah bahawa anda akan dapat menebus rebat RM200 pada 1 Januari 2013! Apa cara untuk memulakan Tahun Baru!

Rebat telefon bombit kini di lanjutkan kepada 3 bulan ! wah sangatlah awesome :) 

p/s : Harap-II uzu sempat ambik rebat tu


11 comments:

Paly said...

terbaekk.. tp nak yg tab :)

Nour Adieb said...

x fhm la cara guna rebat 200 ni.

Amer Amirah said...

nak jugakk :) tapi saya bawah umur tuu :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

ala...gov tak adil la. utk rg mcm sis,satu hapah Br1m ke, benda2 tu sume tak layak dapat.tak adil!! nk pangkah bulan la camnie.i byr cukai tau tiap2 tahun. =P

Farah Waheda Wahid said...

wah... seronok la kan...

jencruell marta said...

aku dah apply, tggu beli jer lagi hak..hak..hak...

hazwan hairy said...

sampai bulan 4 kn..hehe...

Fakhruru said...

bgus2!! kna amik pluang yg ada nie ^^

http://fakhruru.blogspot.com

yana aina said...

kalau lah 3310 ada lg ... mmg ku rebat rm200 tue. hehehh

Remy hazza said...

best nyer bila dapat rebet tu......

Remy hazza said...

best nyer bila dapat rebet tu......

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com