February 25, 2013

, , , , ,

Hero Setia Hujung Nyawa, Amar Asyraf Rupanya Tunangan Orang


Salam.


Terbaca kat entry Zam tentang hero setia hujung nyawa, Amar Asyraf yang sudah menjadi tunangan orang.

Amar Asyraf yang telah bertunang sejak tahun lalu merancang ingin menamatkan zaman bujangnya setahun lagi jika tiada aral melintang. Amar Asyraf yang bertunang pada hari raya ke tiga thun lalu mengatakan bahawa dia belum sedia mendedahkan siapakah tunangnya.

Nama tunang Amar Asyraf hanya dikenali sebagai Arna yang mana merupakan seorang pengarah produksi terlibat juga dalam bidang teater.

Ditanya tentang penerimaan peminat setelah mengetahui dia sudah bertunang, Amar yakin peminat sekarang bijak menilai bakat dan tidak kisah walaupun pelakon itu sudah pun berkahwin, contohnya Aaron Aziz yang berjaya walaupun dah kawhin. Dia tidak kisah lewat dikenali tetapi percaya dengan bakat yang dimilikinya mampu buat orang tahu keupayaannya berlakon.


Share:

17 Sila Komen:

Mek Onie said...

okeh fine,zain dalam gambar tu tak hensem,kbai :P

Unknown said...

mesti ramai yg kecewa...he3

cik jari manis said...

kompem laaa ramai yg kecewa...terutama perempuan (aku sendiri pon kecewa..haha!) apedah.. >.<

ME CTCT said...

ct thu dia dh bertunang, tp bru tgk muke tunangnya hari ini..hehehe

Unknown said...

Ooo zain tunangan owg upe_upenye ~ ingatkan .......,,,,,, kihkihkih

nurulnajihahadam.blogspot.com
[ keep in touch yaaa ;)

Engku Muzahadin said...

Rambut ori dia kerinting, masa tu ramai x pandang..Huhu

NaZiRaH @ Ezyra said...

hihi, rambut tu nampak di tak hensem, kira dalam setia hujung nyawalah baru nampak kehensemman dia tu,sebelum ni berlakon dgn rozita che wan n neelofa pun tak perasan sangat dia..

Unknown said...

aah meme dia dh tunang pon...ala dlm cter 2 je encem cter lain hehhehe

Nur Nainis said...

Mula2 tengok dia ni minat..lama2 tengok tak dah..hehe..adatlah kan manusia. hehe.

AQ Eyfa said...

huhuhu..da taw dia tunangan org tpi xpa la yg penting dia blakon besttttt

mujagirl92 said...

ku merayu supaya dia rebondingkan rambutnya,, hehe

ayut said...

tunang org upe yer....huhuhu

Zura Tahir said...

Uzu
nk buat bloglist mcm kat sebelah tue tp tajuk dia xsama besarlah...mcm mana erk...???

Mia Liana said...

suka tengok dia... cute je..

Nadia Johari said...

die hnsem bile rmbut pendek

cik lisa said...

kecewa lah jugak , haha

Unknown said...

melepassss...