✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, February 27, 2013

Lisa Surihani Dapat Kejutan Sempena Anniversarry Daripada Yusry




Lisa Surihani terharu selepas terima kejutan yang tak disangkanya daripada suami tercinta, Yusry Halim yang mana menerima ucapan romantik melalui Radio ERA FM sempena ulang tahun pertama perkahwinan mereka 23 Januari lalu.

"Kisahnya, Yusry ingin membawa saya ke sebuah restoran sempena menyambut ulang tahun pertama kami namun ketika dalam perjalanan dia suruh saya membuka stesen radio Era.

"Ketika itu penyampai Adi Fashla sedang bertugas yang meminta pendengar untuk menghubunginya jika mahu membuat ucapan.

"Bagaimanapun saya benar-benar terkejut apabila selepas hebahan itu, suara Yusry pula yang ke udara sambil menuju ucapan istimewa kepada saya,"

Difahamkan rakaman ucapan itu dirakamkan terlebih dahulu. Kata Lisa, ketika itu dia tergamam dan terharu sambil menganggap ia adalah kejutan paling bernilai dalam hidupnya.

"Saya terharu sebab walaupun dia sibuk dengan urusan kerja namun dia masih ada masa untuk buat lagu untuk saya. Dia ada beritahu saya yang dia berasa bimbang kalau-kalau ada rakan-rakan yang terlibat dengan pembikinan lagu itu membocorkan perkara itu kepada saya," luah Lisa.


21 comments:

Farah Shahirah said...

wahh so sweet! hehe
untung kak lisa!

Lina md. munir said...

Romantik banget.

aku eryati said...

Olololo..comelnyeee

ejulz said...

Bertuah dapat pasangan penyayang..

:: Mrs.Eady :: said...

sweet!

...Nadz Fisol... said...

sweetnye la

ANa Ahmad said...

so sweety :)

huny madu said...

emmm untungla.. :)

C.T.K said...

semua sukakan supriseee...lg2 time hari bahagia :D

Seneorita Baharin said...

so sweet laa diorang neh kan..heee

LuNa Lee said...

sweetnye (:

ct siti said...

tersengih baca nie
sweeetttt !! :D

Nurul Iman said...

sweetnya. untung lisa dpt yusry.

sa mic said...

amboih sweet sangat getu, haha

Remy hazza said...

romantiknya...so sweet!!!!

Nadia Johari said...

sweet sgt

Nadia Johari said...

sweet sgt

Solehah Shamsuddin said...

wah sweetnya. untung kak lisa. dhla kaya, comey plak tu akak lisa ni :)

Afie Qaisarah said...

untunglahhhh

Cik Fie said...

sweetnya . haha :)

Shida Radzuan said...

so sweet tah bila..la nk merasa cmtu ^_^

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com