February 18, 2013

, , ,

PSY Gangnam Style Diugut Bunuh


Salam


Psy menerima ugutan bunuh daripada seseorang yang tidak dikenali melalui SMS yang diterima oleh pengurus Psy sendiri.

Psy Gangnam style yang membuat persembahan di Pulau Pinang sempena Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 1 Malaysia di Penang pada 11 Februari lalu terpaksa dikawal ketat oleh pengawal.

Ketua Polis Pulau Pinang berkata pihaknya mendapat satu pesanan ringkas (SMS) daripada pengurus Psy mengenai ugutan bunuh kira-kira jam 8 malam sehari sebelum Psy Gangnanm Style membuat persembahan.

p/s : Harap-2 diorang selamat balik ke negara asal.


Share:

13 Sila Komen:

Unknown said...

macam2 kan sis?huhu..

Athirah said...

kok ye pun tak suka, jgn la rosakkan imej Malaysia,,huhu.. tak paham la dgn depa2 ni,,,

Unknown said...

ermmm no komen la...smua pikir

sweetsour93 said...

PSY? Huuh, tak amek peduli

inche hlovate said...

oh yeke?? tk thu plak kisah ni

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

sampai nak ugut bunuh..

Takpe PSY di kawal ketat seketat skru..tak mati jg dya tu..

Suria Amanda said...

kena ugut?biar betul...

Diana Rashid said...

acah je tu...hehe..
lama2 orang malas dah nak datang negara kita ni..bahaya...

Unknown said...

kalau nak mati dalam bilik air pon bole , sebab pijak sabun .

Unknown said...

ugutan jer...... saja org nak takutkan aje.....

Unknown said...

Padah dtg ke Malaysia .. Hahaha

Nadia Johari said...

haha..boleh plk tau no psy tu