✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, February 18, 2013

PSY Gangnam Style Diugut Bunuh


Salam


Psy menerima ugutan bunuh daripada seseorang yang tidak dikenali melalui SMS yang diterima oleh pengurus Psy sendiri.

Psy Gangnam style yang membuat persembahan di Pulau Pinang sempena Rumah Terbuka Tahun Baru Cina 1 Malaysia di Penang pada 11 Februari lalu terpaksa dikawal ketat oleh pengawal.

Ketua Polis Pulau Pinang berkata pihaknya mendapat satu pesanan ringkas (SMS) daripada pengurus Psy mengenai ugutan bunuh kira-kira jam 8 malam sehari sebelum Psy Gangnanm Style membuat persembahan.

p/s : Harap-2 diorang selamat balik ke negara asal.


13 comments:

Farisya Anastasyia said...

macam2 kan sis?huhu..

trah zain said...

kok ye pun tak suka, jgn la rosakkan imej Malaysia,,huhu.. tak paham la dgn depa2 ni,,,

Selipar Putih said...

ermmm no komen la...smua pikir

^^eKaTiKaH^^ said...

PSY? Huuh, tak amek peduli

inche hlovate said...

oh yeke?? tk thu plak kisah ni

Rahmad Mat said...
This comment has been removed by the author.
Rahmad Mat said...

sampai nak ugut bunuh..

Takpe PSY di kawal ketat seketat skru..tak mati jg dya tu..

Amanda Suria said...

kena ugut?biar betul...

diana said...

acah je tu...hehe..
lama2 orang malas dah nak datang negara kita ni..bahaya...

Syafik Coklat said...

kalau nak mati dalam bilik air pon bole , sebab pijak sabun .

Remy hazza said...

ugutan jer...... saja org nak takutkan aje.....

Aiman Aziz said...

Padah dtg ke Malaysia .. Hahaha

Nadia Johari said...

haha..boleh plk tau no psy tu

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com