February 26, 2013

, , , ,

Rozita Che Wan Akhirnya Akan Berkahwin November Ini


Rozita Che Wan baru-baru ini dikatakan bersetuju untuk menamatkan untuk menamatkan zaman solongnya yang telah sekian lama berkesoranga dan kemungkinan akan berkahwin pada November ini.

Pelakon lelaki yang bertuah berjaya menambat hari Rozita Che Wan dikenali sebagai Bob, yang mempunyai perniagaan sendiri.

Rozita Che Wan dan bob sudah lama berkenalan dah baru sahaja melamar Rozita Che Wan dan setuju dengan lamarannya.

Share:

13 Sila Komen:

ME CTCT said...

bagus la macam tu..ada peneman dh nti :D

fatihahfazlin said...

alhamdulillah..

Mia Liana said...

hmmm... syukurlah...

Unknown said...

bob pun bob la kan..hehe..at least xsunyi dh che ta kan.. :D

Farah Waheda Wahid said...

syukur Alhamdulillah...semoga berbahagia la hendaknya cam Linda Jasmin dan Que Haidar... ^_^

Sally Samsaiman said...

eh?? tadi ade baca kat blog sorang blogger...katanya che ta nak kawen dgn zain saidin bulan julai ni...?? mana satu plak dah ni...?

Ciktie said...

Akhirnya, alhamdulillah.

Unknown said...

che ta makin nak kawin makin begetah pulak..awet muda ni :)

Unknown said...

dah sampai jodoh mereka berdua.....

Nadia Johari said...

semoga berbhgia hendknyer

Unknown said...

semoga berkekalan ke akhirnya

cik lisa said...

sama padang, manis dan handsome,hikhik

Unknown said...

woww.. xsngkerrr..