✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, February 25, 2013

Saya Dah Tak Sayang Dia Dan Tak Inginkan Dia Lagi-Aidil Zafuan




Itu kenyataan yang dikeluarkan oleh Aidil Zafuan kepada pihak media ketika di’temui di Mahkamah Rendah Syariah Seremban hari ini.

Rita Rudaini dan Aidil Zafuan hadir ke mahkamah untuk mendengar status perceraian yang dikemukakan oleh pihak lelaki kepada pihak mahkamah.

Saya dah tak sayangkan dia lagi & saya dah tak inginkan dia lagi,” komen yang dikeluarkan oleh Aidil Zafuan ketika ditemui di Mahkamah Rendah Syariah Seremban.

Selepas kenyataan itu dikeluarkan, Rita Rudaini sama sekali tak terkejut langsung komen Aidil Zafuan kerana keadaan ini sudah biasa baginya. 



14 comments:

Farah Waheda Wahid said...

kalau dah tak sayang dan tak ingin lagi...eloklah dilepaskan... jangan kerana mereka bersama kerana terpaksa kan? jodoh ni tak boleh dipaksa2...

Sally Samsaiman said...

kenyataan macam kejam sgt jer?? tapi takpela...dari dua-dua derita, baik tak pyh bersama ...

Nor Aznida said...

cerai jela kalau 2 jalan yg terbaik..tp statement aidil 2 agak kejam..kan..?

ShuhaidaSaad said...

statement tu macam kejam sangat je.. hrmm

~didiey~ said...

honestly sy rasa aidil cuba utk bercakap jujur tapi kenyataan dia tu terlalu kejam bg seorang isteri...masa syg,bukan main lg..tp bila dah xsyg,dibuat mcm apa je..kalau btol dah xsyg,dr awal lg patut dilepaskan.jgn main tarik tali mcm dia pernah buat..

berfikir dan bertindaklah secara matang.kematangan seseorang xterletak pada umur tapi kebolehan berfikir secara rasional. wallahualam..moga diselesaikan dgn baik

Ct Noraishah said...

sedihnya, berbisa betul ayat dia huhu..

permatabiru said...

pelik juga dgn lelaki nie..gantung ister tak bertali..klu xsuka cerai aje kalau dah tak dapat bberbaik semula..mcm tak tahu agama pun ada..xkan la xda org tua nak nasihatkan..hmm...sedihh bg pihak kaum wanita yg teraniya nie!

Siti Ruzana said...

ni lah contoh laki y takde pendirian. betul rita ckp y aidil ni mcm budak2 lagi perangai -.-

mOoN said...

dugaan ALLAH untuk mereka.. mungkin ini yang terbaik buat keduanya..

C.T.K said...

bersabar lah rita...

Remy hazza said...

redha ajelah rita.... kalau diteruskan.... tanpa restu susah jugak....

Nurul Iman said...

dah tak ada jodoh antara mereka

sa mic said...

masa bercinta dulunya tak fikir akan jangka masa panjang, jadi lagu tu ler

Afie Qaisarah said...

apelahh si aidil nihh

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com