February 26, 2013

, , , , ,

"Saya Sayang Suami Saya"- Rita Rudaini



Rita Rudaini masih sayang Aidil Zafuan.. Rita Rudaini yang menghadiri perbicaraan status perceraian bersama suaminya membantah permohonan cerai yang difailkan Aidil Zafuan semalam dengan alasan masih sayang suaminya

“Kalau dia masih sayangkan saya, kenapa dia tidak mengikut arahan saya sebagai seorang suami. Saya bukan meminta dia membuat perkara yang tidak baik.

“Saya harap dia berhenti ‘berlakon’ seolah-olah masih sayangkan saya, kerana banyak kenyataannya di dalam akhbar sebelum ini mengaibkan saya sebagai seorang suami,” tegas Aidil Zafuan

Share:

19 Sila Komen:

sweetsour93 said...

tak habis2 kesah mereka berdua nie -_-

Ciktie said...
This comment has been removed by the author.
kak gojes said...

c aidil ni mengada2...dia sendiri yg berlakon

Ciktie said...

mayb dia (Aidil Zafuan) tu cemburu kot, tengok Rita berlakon selama ini

sHaRiNa eLyaNa said...

moga dorg bhgia la kan..hehe..
done white

My ANIME life said...

Bagi den je la rita tu ~ huihuihui ^^ gurau saja ~

Unknown said...

alah org kalau tak naik cerai je la cik rita.buat malu je dok kecoh2 kat media tu.yg aidil pun lain kali sblom jadi suami tu...muhasabah dulu layak ke tak nk jadi suami org

ME CTCT said...

sepatutnya suaminya bimbing,buknnya trus mtk cerai...ermm...smoga semuanya selesai dgn elok...

Unknown said...

kesian pulak tengok rita nie :3

mujagirl92 said...

alamak,, teringat je diri sendiri,, hehe

THE AUTHOR said...

Lemas baca kisah mereka ni....
Kisah rumah tangga satu dunia g tau...aparaaa

Nisha said...

Hai.. ^_^ Kalau ada masa, jemputlah join Segmen saya :)

http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/02/segmen-nisha-nak-follow-korang.html

Diari Si Froggie said...

orang dah tak sudi apa lagi kita nak buat.. lepaskan jela bina hidup baru bersama anak2.. siapa yang bersalah biarkan Allah maha mengetahui pasti ada balasannya kelak.. kan? kan? hehe..

ejulz said...

agak memalukan kaum lelaki bila aidil bgtau dah x sayang bini.. adehhh

Unknown said...

bilakah kisah mereka akan berakhir????

Nadia Johari said...

semoga mereka mendpt petunjuk..

Unknown said...

penatlah dgr kisah diorang. tak tahu mana yg betul. hanya berdoa yg terbaik buat mereka

cik lisa said...

dah rita tu degil tanak berhenti berlakon, haha mana tidaknya aidil ceraikan

Unknown said...

kesian rita