✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, February 24, 2013

Semakan Keputusan SPM 2012 Online/SMS

Salam

Keputusan SPM 2012 yang akan dikeluarkan pada 21 Mac 2013 bersamaan hari Khamis boleh disemak di sekolah anda masing-masing. Sesiapa yang tidak berkesempatan untuk datang ke sekolah, anda boleh menyemak secara online ataupun SMS.


Semakan online

Semakan Sistem Pesanan Ringkas(SMS)
Taip SPM <no kad pengenalan>jarak<no.angka giliran> hantar ke 15888


Amacam? Canggih tak bebudak sekarang?
Ini lah perubahan zaman moden yg sangat canggih. Hehehe.


19 comments:

Sandra Fendra said...

mesti spm batch 1995 heart beating skg. hehe :)
Sandra time pmr pn check guna sms ja. hha.. canggih da skg kan kak uzu. hihi

Husna Humairah said...

betul ke keluar hari Sabtu? macam pelik. tapi dah ramai yang keluarkan kenyataan camni, berita tak cakap apa-apa pun. Takutttt T_T

Rahmad Mat said...

semakin hari semakin canggeh..

Ismah Atikah said...

@Husna Humairah : Orang cakap keluar 20hb Mac. Takutttttt :(

Saya lahir 1995 :D

zulaika zulkifly said...

adoi , nielah berita yg tak seronok didengar .. m'gigil nie ~

nini said...

tak bestnya....dah tak boleh jumpa kwan2 lama....

Remy hazza said...

dah tak meriah ler...dulu2 serpnok berkumpul kat sekolah..... kongsi suka duka....result

selipar putih said...

gudluck untuk semua calon..

Hanif Idrus said...

Zaman canggih semua online

Farah Waheda Wahid said...

masa kakak dulu...cek pakai sms jer... ^_^

aimaniman said...

Betulke sabtu., hari x sekolah, pejabat pun tutup dik,, rasa2nya 22 atau 23 mac la dik., kalau bole dpt result guna sms, makna kat sekolah pun boleh amik, ari sabtu mana ada cikgu.,atau kot2 sabtu pun kene sekolah kot?

Nur Emilya said...

Takutnyaaaaaa! Huhu.

siti zawiah said...

takut3x..:/

Farah Shahirah said...

konpem ke 20 mac kak?
ada jugak dengar2 20 mac ni keluar.
debarlah. macam manalah result sy. harap2 dapat result yg menggembirakan. insyaAllah. Ameen.

Nadia Johari said...

sekrng sume gune online..huhuhu..deborla dik2 pii..

C.T.K said...

goodluck semua lepasan spm..huhuhu

zack hackers said...

x mati eh gagal spm

sa mic said...

abang-abang akak akak spm mesti nervous gila sekarang, heheh

Afie Qaisarah said...

tahniah bg yg result owesome2 tuhh

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com