✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, February 28, 2013

Wawa Zainal Selesa Bertudung. Alhamdulillah



“Saya tidak nafikan sekarang ini saya sering bertudung. Saya sedang belajar berubah ke arah kebaikan secara berperingkat. Doakan yang terbaik untuk saya,” ujar Wawa Zainal ketika mengulas desas-desus yang mendakwa dia kini tampil bertudung setelah dilihat beberapa kali tampil di khalayak dengan imej wanita muslimah.

“Kalau ada yang ternampak saya memakai tudung di luar, mereka memang tidak salah orang. Saya selalu pakai tudung sekarang ini. Cuma bukan secara kekal. Belum terfikir untuk berubah sepenuhnya. Saya tidak mahu berubah secara drastik, tetapi biarlah berperingkat. Sekarang ini saya mempelajari ilmu agama dengan menghadiri kelas-kelas agama dan juga kelas mengaji Al-Quran. Saya mahu memperbaiki diri,” ujar pelakon yang sedang meningkat naik ini.

Dalam masa yang sama, Wawa juga menyangkal pendapat yang mengatakan dia cuba untuk berubah kerana terpengaruh dengan Aeril Zafrel yang kononnya adalah teman lelakinya ketika ini.

18 comments:

ANa Ahmad said...

Alhamdulillah... kan lawa macam ni baru la ok :)

Fatin Rosli said...

baguslah kalau macam nie....sejuk jer mta tengok wawa rosli..eh, salahla wawa zainal ler...huk8

Nurfaezah Abdullah said...

semoga terus kekal ngan imej begini :)

Normi Nieza said...

comey wawa ni kalau bertudung..:)

Rahmad Mat said...

makin comel dia betudung..

Nadia Johari said...

syukur alhamdulillah..semakin ramai artis berubah

Leeza dayasari [santai leeza] said...

sweet.....

Nurse & Engineer to be said...

die mmg dah cntik.. lg cantik pakai tdg mcm ni..

deno said...

olo comel :)

♡ Risha Lieza ♡ said...

Alhamdulillah :) comel ar wawa zainal nihh..jeles den -,-

C.T.K said...

bagusla klau aeril boleh bwk dia ke arah kebaikkan..teruskan wawa ye :)

cynta ieda said...

bgus la klu dah ada niat nak brtdung. . hidup org sabah~

Solehah Shamsuddin said...

ha kan comel kalau wawa bertudung camni. comey je :)

Lyana's Page said...

SYukur alhamdulillah.. suka tengok wawa zainal bertudung..teruskan niat yg baik ni ya wawa :)

sa mic said...

sejuk mata memandang, hehe

Shida Radzuan said...

alhamdllah :)

Afie Qaisarah said...

kan lawa klw dye pkai tudung..

Cik Fie said...

alhamdulillah

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com