March 07, 2013

Dalang Serangan Di Lahad Datu Diberkas Polis!




Polis menahan empat lelaki di Kampung Airport, di sini, semalam yang dipercayai menjadi tali barut pengganas dari Sulu, Filipina, termasuk seorang daripada mereka disyaki terbabit secara langsung dengan kejadian serang hendap di Kampung Sri Jaya, Simunul, yang mengorbankan enam anggota pasukan keselamatan, petang Sabtu lalu.

Empat lelaki keturunan Sulu berusia antara 20-an dan 50-an itu ditahan dalam operasi khas oleh sekumpulan anggota polis daripada Bahagian Jenayah Berat Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Sabah, bermula jam 12 tengah hari semalam.

p/s : Padan! Bersihkan semua pemberontak  ni dari Malaysia!
Share:

12 Sila Komen:

Unknown said...

harap2 lah abis cepat kan.

http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/kalau-nak-buat-ga-tolong-jujur.html

YatieOwner said...

moga selesai dengan segera kan uzu

Yanty Lee said...

Tak kenang budi betul la org mcm ni. Rejam je sampai mati.

Unknown said...

agak-agak la kan korang rasa keningau diorang pergi juga tak? sebab AA nak pergi k.k lepas tu pergi keningau sekejap, dan baru pergi labuan melawat kampung kelahiran AA di sana :D

Unknown said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Unknown said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Unknown said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Unknown said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Unknown said...

haaa... pdn muka dyeee

cik lisa said...

aiyaaa moga2 semuanya kembali pada asal lah ish, takut baca berita2 sekarang ni,hummmm

Unknown said...

dah tangkap dalang...senang sikit nak kerja....

Nadia Johari said...

kne tangkap jgak akhirnya