✿Baca Entry Yang Lepas✿

Thursday, March 7, 2013

Dalang Serangan Di Lahad Datu Diberkas Polis!




Polis menahan empat lelaki di Kampung Airport, di sini, semalam yang dipercayai menjadi tali barut pengganas dari Sulu, Filipina, termasuk seorang daripada mereka disyaki terbabit secara langsung dengan kejadian serang hendap di Kampung Sri Jaya, Simunul, yang mengorbankan enam anggota pasukan keselamatan, petang Sabtu lalu.

Empat lelaki keturunan Sulu berusia antara 20-an dan 50-an itu ditahan dalam operasi khas oleh sekumpulan anggota polis daripada Bahagian Jenayah Berat Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Sabah, bermula jam 12 tengah hari semalam.

p/s : Padan! Bersihkan semua pemberontak  ni dari Malaysia!

12 comments:

Aku Anis said...

harap2 lah abis cepat kan.

http://musicloveanisa.blogspot.com/2013/03/kalau-nak-buat-ga-tolong-jujur.html

PuanGojes said...

moga selesai dengan segera kan uzu

Yan Ty said...

Tak kenang budi betul la org mcm ni. Rejam je sampai mati.

ANa Ahmad said...

agak-agak la kan korang rasa keningau diorang pergi juga tak? sebab AA nak pergi k.k lepas tu pergi keningau sekejap, dan baru pergi labuan melawat kampung kelahiran AA di sana :D

Abdul Malik Sahak Ams said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Abdul Malik Sahak Ams said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Abdul Malik Sahak Ams said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Abdul Malik Sahak Ams said...

sya rakyat sabah sengat2 berterima kasi pada pm dan angota polis. terima kasi

Afie Qaisarah said...

haaa... pdn muka dyeee

sa mic said...

aiyaaa moga2 semuanya kembali pada asal lah ish, takut baca berita2 sekarang ni,hummmm

Remy hazza said...

dah tangkap dalang...senang sikit nak kerja....

Nadia Johari said...

kne tangkap jgak akhirnya

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com