✿Baca Entry Yang Lepas✿

Tuesday, March 12, 2013

Gambar : Perajurit Ditembak Pagi Tadi Di Lahad Datu 12 MAC


Isu Lahad Datu masih berdarah. Doakan perajurit negara agar dikuatkan iman dan taqwa kepada Allah.
Ni gambar 1124833 Kpl Khairul Anuar yang ditembak di Lahad Datu pagi tadi.
Dalam keadaan stabil di Hospital Sandakan.

17 comments:

NaZiRaH @ Ezyra said...

YA ALLAH SELAMATKAN SEMUA YG BERJUANG UNTUK NEGARA..;-(

Rozita said...

permudahkan urusan mereka ya Allah..

AQ Eyfa said...

Moga dia selamat lah hendaknya

noorhaidaz eyda said...

Ya Allah selamatkanlah smua yang ada.... laknatlah mereke yg durjana tu... sedih tgk

PuanGojes said...

Ya Allah, selamatkan la bumi sabah, dan selamatkan lah hamba2Mu Ya Allah..al-fatihah....

Carlos Santiago said...

semoga mendapat keredhaan allah.

Mrs Velentine said...

di lahad datu @ semporna???

sa mic said...

aiaaaaa semoga keadaan cepat tenang seperti semula, tak sanggup lagi rasanya nak dengar semua berita ni :'(

Mimie Najib said...

Ya Allah..kuatkan hati mereka semasa bertugas.. YA Allah..hentikanlah dengan segera isu pencerobohan ini..

*sedihnya tengok mereka.. :'(

Mime MF said...

Ya Allah..sedih tgk bila ada yang cedera & terkorban..semoga keamanan menjdi milik kita semula..

Makbed Journal said...

kami doakan semua di sana selamat

Amir Aiman Akashah said...

bukan ke gambaq ni tentera yg tertembak tika bersihkan senjata dia ke??

kompiusing dah ni

Harith Iskandar said...

Al Fatihah untuk beliau semoga roh beliau di tempat kan dikalangan orang yang beriman :/

Ieta Mat Saad said...

Nak menitik airmata lihat gambar ni. segalanya terentri di sini>http://ieta-myblog.blogspot.com/2013/03/malam-ini-sunyi.html

ANa Ahmad said...

besar kesan pelurutu

Afie Qaisarah said...

ya allahh.. kesiannyerr

Nadia Johari said...

Allahuakbar

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com