March 08, 2013

, , , ,

Pray : Adik Comel Menghidap Kanser Darah & Kayap Ular

Salam

Ya Allah selamatkanlah budak comel ini.. Kurangkan kepritan hidupnya. 

Bantulah walaupun dengan sekadar SHARE.. Supaya lebih ramai yang tahu dan boleh membantu..
Terima kasih..

IBU MYRA : HERNA BINTI SELAMAT
MAYBANK : 112054047075
CIMB: 1601-0020617-52-6
FB IBU MYRA : https://www.facebook.com/missherna

p/s : Sebak tengok adik comel ni. Bantu lah dia :'(

Share:

14 Sila Komen:

Pn.bayu said...

acct maybank pn. herna kena blok ke ek? saya ada buat transfer tapi tak lepas2 ..(maaf cuma bertanya..bukan sebaliknya)

Unknown said...

Sebaya Oni.. HUuu...

kak tie said...

ttg sakit kayap ular.kat kmpung akak di Mersing ada sorangorng tua yg pandai mengubat aneka jenis penyakit kulit,ramai yg dtg beubat dan alhamdulillah,ramai yg sembuh...
dia cuma guna minyak masak yg dimasakdgn ramuan herba2,cuma sapu..nanti kulit tu jadi kering dan gugur...lepas tu akan tumbuh kulit baru..

akak berani kata sbb akak dulu pun pernah kena dan selepas berubat dgn beliau,alhamdulillah sembuh sampai skrng..

Upahnya...kalau x silap...duit pengeras 1.25 je..selebihnya ikhlas hati kita brp nak bagi

fardhila fawwazy blogspot said...

ksiannya dia..smoga cpt sembuh:(

Unknown said...

kayap ular tu bahaya..boleh bawa mati tu..

Unknown said...

kesiannyaaaa. :'( sebak jgk tgk keadaan adik comel ni..semoga dik myra sembuh spt sedia kala..aamiin

Luqman Zakaria said...

saya harap adik myra akan cepat sembuh dari segala penyakit yang dihadapinya..amin.

Unknown said...

syg...be a strong

Dayang Deno said...

ya allah... kesiannya... semoga adik cepat sembuh...

Unknown said...

simpati remy melihatnya...semoga cepat sembuh!!!

Shida Radzuan said...

simpatinya shida..kesian adik ni..

Cik Fie said...

kesiannya budak ni .

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

as salam... kami ade menjual BUKU PERUBATAN AL QURAN RAWATAN KANSER tulisan ayah mertua ASyraf Muslim ( HAJI LOKMAN ABDUL HAMID)... harga RM 50 shj... semoge ianya dapat membantu... berminat sila hbungi 017 782 0844 =)