Promosi My Favourite Perfumes Puasa 2014
Cabaran Duit Raya 2014

✿Baca Entry Yang Lepas✿

✿Iklan Terbaik !! Jom Terjah !!✿

Wednesday, March 13, 2013

Satu Kenaikan Gaji Tahunan 2013 Untuk Semua Kakitangan Awam



Datuk Seri Najib Razak hari ini memaklumkan kerajaan telah bersetuju untuk memberi satu kenaikan gaji tahunan (KGT) kepada semua penjawat awam mulai 1 Julai 2013. Ini bermakna semua penjawat awam akan mendapat kenaikan antara RM80.00 hingga RM320.00 .

Pengumuman mengenai kenaikan gaji tahunan tersebut telah disampaikan pada Majlis Perdana Perkhidmatan Awam ke 13 yang bertemakan ‘Transformasi Perkhidmatan Awam, Merealisasikan Wawasan 2020’ di Putrajaya sebentar tadi.

Datuk Seri Najib berkata, inisiatif yang diumumkan ini adalah sebahagian dari system saran baru yang akan dikenali sebagai Sistem Saraan Transformasi (STI).


14 comments:

Noor Atikah Ramli said...

Alhamdulillah :)

Normi Nieza said...

untunglah penjawat awam..:)

Hanif Idrus said...

Tahniah warga gomen

Amin A. R said...

tahniah untuk mereka yg dapat... :)

Azri Johan said...

Habislah lepas ni harga barang naik

Qaseh Farra said...

kak uzu , QF nak mintak tolong boleh??knp entry QF tak boleh di baca??bila klik..entry tuh tak de..boleh tolong?? =(

http://impianakumemetikbintang.blogspot.com/

Leeza dayasari [santai leeza] said...

uwaaaaaaa..... senyum riang.

Zamani Abe said...

alhamdulillah :) Rezeki Allah bg :)

NaZiRaH @ Ezyra said...

maaf kalau pendapat ini menyinggung sesetengah pihak, cuma yg terjadi tak la semuanya cuma segelintir sahaja, gaji naik tapi perkhidmatan yg diberikan tak setimpal dengan gaji, kerja malas, layan org awam endah tak endah,waktu rehat pukul 1 pukul 1230 dh lesap, masuk kul 2, 230 baru nmpak batang hidung..kekadang kakitgn kerajaan memberikan perkhidmatan yg sgt mengecewakan.

Mohd Adeha Halib said...

Amin tahun depan naik kan lah lagi huhu

noorhaidaz eyda said...

syukur alhamdulillah

Afie Qaisarah said...

hhhmmm.. no komen..

sa mic said...

seronok yang dah bekerja tu, hehe

Nadia Johari said...

untungla mereka