✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, March 15, 2013

Seluruh Filipina Gempar Kehadiran Syiling Malaysia




Gempar. Seluruh Filipina hari ni gempar apabila seorang budak menunjukan wang syiling 50sen yang baru milik Malaysia yang diberikan kepadanya dihadapan rumah Kiram oleh seorang lelaki yang menaiki sebuah kereta berwarna hitam dan mengambil gambar rumah Kiram dari Jarak Dekat

Adakah komando kita dah sampai ke rumah Kiram??


12 comments:

Afie Qaisarah said...

habislaahhhh... apakah yg bakal terjadi nihh.h..

Haryz Khairuddin said...

setakat syiling malaysia.. sesiapapon buleh bagi. nak pulak negara2 yang dekat dengan malaysia.

Amir Tajul said...

apa nak heran, dulu pun komando malaysia pernah letak bendera malaysia kat dalam kem komando singapore tanpa dikesan lansung.
Belum lagi komando letak bom ke, tido sebelah kiram tu ke.

D i n said...

mungking jugak..tapi kalau komando dah dtg siap amik gambar takkan dia sengaja nak dedahkan kehadirannya :D

ada sesuatu ni hehe btw,kat rumah din bnyk syiling filipina , indonesia dan singapura hehe :D

BlackCasper Hacker said...

ahh xiapa pon blh dpt tau bnda tu mn tau ada kelaurga nya yang bru merantau blik kmpung ~

Unknown said...

Itu false flag covert ops. Kononnya pihak Malaysia sudah menceroboh negara filipina. Utk drag kerajaan filipina berperang dgn malaysia.

irham danisha said...

gua syak tu msti org2 duta msia kt sna punya keja
http://ohkenangan.blogspot.com/

Razil Tahir said...

tak tahu la kerja sapa n motifnya.

tapi nampak cam cool gila...

XD

Tulang Asal said...

Lu baca la blog Komando Kodai Kopi... Terbaiklah Pak den..

sa mic said...

haha ishk hisk duit syiling aje pun , siapa2 pun boleh miliki tambah2 negara yang dekat, hummm

Shida Radzuan said...

hurmm..sguh xphm stuasi hat nih..uzu nnt explain eh..

ANa Ahmad said...

apakah situasi ini?

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com