✿Baca Entry Yang Lepas✿

Friday, March 22, 2013

Terkilan Dianiaya :'(

Assalamualaikum


Hari ni uzu ada sedikit terkilan dengan perbuatan yang orang yang cuba jatuhkan uzu..
Sepanjang berblog-ing ni, ini kali pertama uzu dapat yang teruk sangat.

Setiap perbuatan ada balasannya.  Uzu tak balas,
biar Allah balas. Apa yang dia buat jahat, dia akan dapat sepertimana yang dia buat.
Kalau dia tak kena, adik dia ke kena, abang dia ke kena atau family dia akan kena..

Lepas ni uzu kena berjaga-jaga sikit.
Kalau dia buat sekali lagi, memang uzu akan buat tindakan..

uzu tak bagitahu apa yang dia buat, tapi perbuatan tu kalau kena kat korang, korang akan naik angin macam uzu ni jugak. Teruk sangat dia buat uzu . tercalar maruah :( Huhhhh !!

Terima kasih kerana cuba menganiaya uzu. Terima kasih sangat-II !!

p/s : Doa yang teraniaya adalah makbul.

29 comments:

Nurfaezah Abdullah said...

istighfar kak uzu. semoga org yg menganiaya kak uzu sedar and minta maaf.

myravea said...

Be strong dear.

Betul tu, "Doa orang-orang yang teraniaya dimakbulkan Allah".

nabila biela said...

Betol!doa org teraniya sgt mkbul..aminn

Cik Fie said...

sabar ye kak .

aisyah humaira' said...

siapa berani buat blogger kesayangan ramai ni sedih sampai macam ni sekali ni !!

#sabar . walaupun niera tak tahu punca, tapi pasti allah balas.

Seneorita Baharin said...

Sabar kak uzu syg...
Betul tu doa org teraniaya akan dikabulkan doanya.....be strong sis

Noraqilah Johari said...

Take a deep breath and calm down dear :) xmo sedih2 ye..InsyaAllah, org yg aniaya uzu 2 akn terima balasan yg stimpal atas perbuatannya ..Allah swt kan Maha Adil :)

Mia Liana said...

banyakkan sabar ya...

sha dhira said...

sabar ya sis uzu..
shad kirimkan doa yang terbaik dari jauh untuk sis uzu..

ANa Ahmad said...

siapakah yg nakal itu?

Fadzlun 'Aqilah said...

berani nye nak buat blogger fymess nie sedih ...

sabar ye kak .. :)
Allah suka bayar cash ..
kita tunggu je ;)

Mas Zull said...

Assalamualaikum uzu...betul tu mama sokong...moga ada balasannya nanti...

Aku Penghibur said...

sabar yer :)

mazni said...

kesian kak uzu. nmpk mcm teruk sgt je org tu buat kat akak.manusia mmng macamtu, ade je yg dia tak puas hati.sabar jelah dgn org yg jenis macamtu

cik amal said...

akak sabar.. ingat.. "what u give, u get back " tetap ada balasannya :)

cik amal said...

akak sabar.. ingat.. "what u give, u get back " tetap ada balasannya :)

Baiyah said...

Sabar ye..semoga terus kuat dan tabah ^_^

Diana Azis said...

Sabar uzu.. Allah sedang menguji hambanNya.. Dia Maha mengetahui..sabar yea dik.. :)

Nur hanim said...

Sabar lah ye..

Nurul Izzaty said...

sabar kak uzu :) Allah sdg menguji kak uzu agaknya

relevan Sokmo said...

Sabar dik Uzu.. kuatkan lagi Semangat..

Harith Iskandar said...

xnak saman ke :)

Solehah Shamsuddin said...

npe ni syg? mcm da yg xkna je. citela kt kami

Farisya Anastasyia said...

sabar ye kak uzu ^.^ xcomel da nanti :D

MiMiNadam said...

sabar kak uzu, dia tak suka melihat kejayaan kak uzu. kak uzu kena pandang positive tau . itu semua cabaran untuk kak uzu nak berjaya :) chayok chayok kak uzu

Azhafizah Md Nor said...

sudah kenapa ni uzu?cer citer meh..sabar je la uzu,orang lain memang tak suke tengok ble kite senang.moga uzu dapat yang terbaik..aminnn

mawar berduri said...

AstaghfirullahalA'zim..Semoga dia sedar akan kesilapannya dan meminta maaf jika tidak pun.,bersama kita doakan dia tidak mengulangi kesilapan yang sama kepada orang lain.,Allah uji kerana sayang dan itu ialah pengalaman yang memberi pengajaran..InsyaAllah..Subhanallah..WallahuA'lam..

Iema Gurlz said...

sabar ye uzu
moge die sedar satu ary nty

Ieta Mat Saad said...

sabar je... sy pun pernah dianiaya. than sy buat solat hajat. Sy tak minta Allah balas, cuma sy minta Allah berikan kekuatan utk sy menghadapi segala dugaan & sy minta supaya Allah beri sy petunjuk dan panduan untuk segalanya. Skrg, mcm2 pkr buruk berlaku kpd org yg aniaya sy tu. Wallahua'lam bissowab....

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com