✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, March 27, 2013

Wordless Wednesday : Terima Kasih Pencuri !!

As-Salam


p/s : Papan tanda di Masjid . Hehehe =)

19 comments:

lorlipop said...

Sangat nice signboard ni!! LIKE!!!

Dkna Abza said...

masjid kat mana?

:: Mrs.Eady :: said...

amikkkkk ko!

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Huhuu...suka sign board ni :)

Normi Nieza said...

good..:)

huny madu said...

apa la prasaan pencuri tu gaknye..

aimaniman said...

Cara terbaik..
Kadang2 kita jena g6na cara 'terbalik' pulak baru dia terasa kot. Kalau tetap x terasa hati tu dah kering hitam..

Sukma Haron said...

pelik signboard nie beri pengajaran..nie mesti banyak kes terjadi kat masjid ni...

Siti Rohaida Yusof said...

salam
kalau pencuri tu x sedar jugak..tak taulah nak cakap...

Princess Syazliyana said...

wahhh awsome!

boni kacak said...

Mesti banyak kecurian berlaku kat masjid ni

hazwan hairy said...

hahaha nice!

Cik Fie said...

terbaekkk . haha XD

Farra Atiqah said...

ayah saye selalu hilang selipar.Tapi hari tu mse nak solat tarawih moto dia hilang satu cermin ..gituu je..sabar je la.Pastu yang tjadi baru2 ni lampu moto ayh saye pecah..memang SABARR JE LA.bila report dekat imam masjid yang kat dalam tu dia cakap ''motor sayee pon pernah dibawak larikan sekerat jalan'' Ayah saye ''apa bole buat''

semuanya memang ''SABARR JELAH''

HAJAR said...

Terbaek..!!

Seneorita Baharin said...

sangat2 terbaekkkk :D

ANa Ahmad said...

tak sedar lagi tak tahu le :)

Shida Radzuan said...

sempoi hehee..kalo xserik lg xtau lah heheee :D

Afie Qaisarah said...

kelakar la.. trg2 bg amaran..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com