March 27, 2013

, , , ,

Wordless Wednesday : Terima Kasih Pencuri !!

As-Salam


p/s : Papan tanda di Masjid . Hehehe =)

Share:

19 Sila Komen:

Anonymous said...

Sangat nice signboard ni!! LIKE!!!

Dkna Abza said...

masjid kat mana?

Izwa Kamaruddin said...

amikkkkk ko!

Unknown said...

Huhuu...suka sign board ni :)

Cik Nor said...

good..:)

Unknown said...

apa la prasaan pencuri tu gaknye..

aliza said...

Cara terbaik..
Kadang2 kita jena g6na cara 'terbalik' pulak baru dia terasa kot. Kalau tetap x terasa hati tu dah kering hitam..

Sukma said...

pelik signboard nie beri pengajaran..nie mesti banyak kes terjadi kat masjid ni...

kisah si dairy said...

salam
kalau pencuri tu x sedar jugak..tak taulah nak cakap...

Princess Syazliyana said...

wahhh awsome!

Unknown said...

Mesti banyak kecurian berlaku kat masjid ni

hazwan hairy said...

hahaha nice!

Cik Fie said...

terbaekkk . haha XD

Unknown said...

ayah saye selalu hilang selipar.Tapi hari tu mse nak solat tarawih moto dia hilang satu cermin ..gituu je..sabar je la.Pastu yang tjadi baru2 ni lampu moto ayh saye pecah..memang SABARR JE LA.bila report dekat imam masjid yang kat dalam tu dia cakap ''motor sayee pon pernah dibawak larikan sekerat jalan'' Ayah saye ''apa bole buat''

semuanya memang ''SABARR JELAH''

Unknown said...

Terbaek..!!

Unknown said...

sangat2 terbaekkkk :D

Unknown said...

tak sedar lagi tak tahu le :)

Shida Radzuan said...

sempoi hehee..kalo xserik lg xtau lah heheee :D

Unknown said...

kelakar la.. trg2 bg amaran..