✿Baca Entry Yang Lepas✿

Wednesday, April 3, 2013

Aaron Aziz Disahkan Hidap Penyakit Kronik



Aaron Aziz Disahkan Hidap Pneumonia! Kata beliau : “Selepas menjalani pemeriksaan kesihatan, doktor menahan saya di wad kerana keadaan ketika itu sangat teruk dan tidak berdaya.

“Saya sempat tidur semalaman di wad, namun tidak selesa dengan keadaan wad yang dipenuhi warga emas, saya minta keluar dari hospital,” kata Aaron sambil ketawa.

Selepas keluar dari wad, Aaron mengambil keputusan berehat di hotel dan diberikan cuti selama seminggu.

“Lima hari tidak dibenarkan bekerja dan saya kembali mengacara semula dalam episod keempat.

“Inilah kali pertama saya diserang penyakit pneumonia, sebelum ini tidak pernah menghidap apa-apa penyakit kronik,” tutur Aaron.

Gara-gara tidak mendapat rehat yang secukupnya selepas penggambaran filem arahan Ahmad Idham, dan terpaksa memakai pakaian basah seharian selepas memandu kereta terjun ke dalam kolam.

Tambahan pula cuaca di Cape Town mengalami perubahan setiap masa menyebabkan keadaan Aaron bertambah teruk.

Aaron mengalami masalah kesihatan ketika menjejakkan kaki di bumi Cape Town, Africa di awal penggambaran tahun lalu.

Credit to Sinar Harian

14 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. kesiannya aaron. semoga beliau cepat sembuh :)

Farah Waheda Wahid said...

laju jer akak tekan nak baca entry ni uzu...he he he...apa2pun semoga aaron cepat sembuh...

Normi Nieza said...

ciannya dia..moga cepat sembuh..

Ibu Ilyanie(s) said...

alahai ciannya pelakon pujaan hati saya nih...semoga cepat sembuh!

Jemput menjengah dan folo too.. :D. TQ!
http://ibuilyaniescottage.blogspot.com/

cik azLyzah⊙.☉ said...

Alahaiiii...semoga Aaron cepat sembuh :(

Siti Rohaida Yusof said...

kesiannyer die...

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

aikk keadaan macam ena tengah kena sekarang ni, bengkak macam tu la... nasib baik ena dah elok sikit, lau tak mana boleh buka mata... huuuuu

UniMeOw said...

cian pakcik aaron..eheh...get well soon hero!

Mas Zull said...

assalamualaikum uzu...kesian nyer aaron aziz moga cpt sembuh...:)

ANa Ahmad said...

la hero dah sakit

Anis Lvince said...

nak copy

sa mic said...

hilang comel aaron muka cegetu, haha semoga cepat sembuh ;)

Cik Fie said...

kesian aaron :(

Dila rozi said...

kesian abg aaron aziz moga cepat sembuh:)

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com