April 26, 2013

GAMBAR : Omar Borkan Al Gala - Diusir Dari Arab Saudi Kerana Terlalu Kacak?























Share:

16 Sila Komen:

Unknown said...

Wah, ini mmg handsome.

MySweetYummyYummy said...

Ensem gilerrrr

Pn.bayu said...

yer memang hensem gile

zainatul abu bakar said...

hensem hensem :) haha

Unknown said...

mana kawan kawan dia hahaha mesti handsmoe juga hahahahahah

MiZzKeyNa said...

wahhh handsome nye ... lagi handsome drpd hrithik roshan =) ... huhu~~

izyan said...

hensemlah juge...hehe..len tastelah pula..mate die tu cantek.. :)

ct cucubi said...

hensem mmg hensem.. tp mcm byk je yg lagi hensem2 kat sana.. bukan pesen muka dorang mcm ni ke..

Unknown said...

Ni memang handsome giler ni .. cair kalau dapat jumpa dia .. perghhh .. tapi kenapa dia kena halau pulak ? takkan la sebab handsome sangat kott ? tak logik langsong lahh ..

Unknown said...

boleh la tahan bhahaha

Aina Areen said...

handsome >.<

Nadiaraflee said...

handsome klau cukur jambang dia..muka kasi clear~~

Ismah Atikah said...

Sokong orang atass. Hengsem kalau cukur! heee

Azhafizah MN said...

Melting jap..opss cuaca panas rupanya..hehe..beruntunglah ada wajah kacak tapi syg kene halau pulak..ish ish..

Cik Fie said...

handsome gila :)

qqq said...

tory burch outlet store
ecco shoes
michael kors outlet clearance
moncler outlet
pandora jewelry
nike air max 90
christian louboutin shoes
dallas cowboys jerseys
nmd adidas
timberland boots
170719yueqin