✿Baca Entry Yang Lepas✿

Sunday, April 21, 2013

Islam Tu Kafir La SIal !!! <-- Kenyataan Bodoh

As-Salam


Bodoh banggang tak? Memang bodo xda akal. !
Astagfirullahalazim !!  Apa kata anda??

12 comments:

Mohamad Khairil said...

SATU JA NAK KATA "astagfirullahalazim.."

Nabila Izzati said...

ish.. Tak patut dia kata macam tu !

IeZwa RazK II said...

Ada jugak orang macam ni.. Ish3, dah terpesong jauh dah dia nih :(

Khadijah Firdaus said...

rasanya dia ni bukan muslim kan... tak berapa nak pelik lah... kalau kita pun gagal tarbiah individu islam pun... rasanya kita perlu memperkasakan tarbiah agar non-muslim paham islam... dan mudah mesra bila dikatakan tentang Islam...

Ynag peliknya orang Islam yang tak mahu undang-undang Islam.. kan?

Nur Irdina said...

Sirah Islam pon tak pernah baca agaknya tu . main hentam je nak hina Islam . erk !

Nurul Zakira said...

kesian dia cetek ilmu agama. baru saja kecoh pasal budak-2 sekolah mempersendakan solat dengan tarian, ini pula ditambah dengan penghinaan islam dan nabi muhammad. dunia akhir zaman.

Cik Aida™ said...

astaghfirullahalazim..

Shida Radzuan said...

gila! astaghfirullah..

Lissa LaLissa said...

Astaghfirullahhal'azim., semoga dia dapat hidayah keinsafan., huhu teruk

Normi Nieza said...

dah kna mengucap 2 kalimah syahadah blik ...bawak2lh bertaubat...

mawar berduri said...

kembalilah ke pangkal jalan...

Cik Fie said...

astaghfirullahalazim.

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com