April 28, 2013

Kerana Lelaki Sanggup Hina Allah



Doakan dia diberi hidayah Allah. Semoga Allah ampunkan dia.


Share:

11 Sila Komen:

Nurse & Engineer to be said...

mak ai.. terkejut jgk bace.. tp xpelah.. doakan yang terbaik :-)

Mia Liana said...

ish... ish.. ish...

NJihe.am said...

Salam, dah banyak dah Jiha jumpa fb yang menghina agama sendiri. semoga kita semua terhindar daripada musibah. saya dah tag awak untuk contest yang meletop ni>> http://studioous.blogspot.com/2013/04/chanteq-de-mata-beauty-contest.html

Cik Lyana said...

tekejut sgt baca ni. moga dia diberikn hidayah.

Unknown said...

tak sangka pula. Tp mana tahu ini org lain sja guna profil mcm tu. kita mana tahu kan?

Unknown said...

Moga dia berubah

http://nurhidayah-azami.blogspot.com/

Azhafizah MN said...

astagfirullahalazim...dasyatnye budak zaman skang ye.bercakap seolah tak fikir..lupakah dia pada Allah?moga Allah ampunkan dosa dia dan harap dia istigfar banyak banyak.Jangan sok ape ape jadi baru nak ingat Allah.

Kekzamanis said...

Astaghfirullahalazim.. Ada jugak terbaca pasal ni.. Apa nak jadi la budak2 zaman sekarang.. Sedih tengok..

Unknown said...

Astaghfirullahal'azim...speechless kejap...Moga Allah beri dia hidayah..

CaNecany said...

masya allah , smoga dia dapat hidayah .

Cik Fie said...

sanggup dia cakap camtu :(