✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, April 29, 2013

KEJAM : Bayi Dicampak Dari Tingkat 5 Pangsapuri


Bayi yang baru dilahirkan dan masih bertali pusat di temui mati dengan kepala berkecai kerana di percayai di campak dari tingkat lima pangsapuri di Sentul Utara.

Daripada sumber yang di percayai, bayi tersebut dibawah oleh seseorang ke tingkat atas sebelum mencapak bayi perkenaan kerana kesan darah ditemui di tangga bangunan tersebut.

Bayi ini hidup ketika dicampak dan penduduk yang menenui bayi tersebut ketika hendak meletakkan kenderaan di tempat letak kereta di bawah pangsapuri berkenaan. Katanya, ketika berjalan menuju ke rumahnya, beliau melihat benda yang seakan-akan bayi terbaring di tepi tong sampah.

“Saya pada mulanya menyangka benda itu anak patung, namun pelik apabila melihat ada kesan darah. Saya kemudian berjumpa jiran yang berada berdekatan dan menyuruhnya memeriksa objek itu dan terkejut apabila mendapati ia mayat bayi,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian. 

Jirannya, Mokhtar Ahmad berkata, ketika melihat mayat bayi itu dari dekat, hatinya amat tersentuh kerana terdapat kecederaan teruk pada kepala bayi itu. Tak sangka ada manusia tergamak melakukan perbuatan kejam ini,” katanya yang melaporkan kejadian itu kepada polis..

diolah oleh : emas putih

13 comments:

fuh.my said...

Astaghfirullahalazim. Kejamnya manusia. arghh!!

Farah Waheda Wahid said...

x der hati perut betul...cuba kalau dia yang kena campak... huh... (emo jap...)

Aenn Athirah said...

Kejam terlampau. sukatri main campak campak. Sian baby tuh. Kalo dah tak nak sgt, pegi la letak kat umah ank yatim or kebajikan..tak pyh la smpai nk bunuh..

Asmar Arafad said...

letak kat masjid pun boleh kan..

Normi Nieza said...

kejamnya..

Azhafizah Md Nor said...

masih ada manusia yang tak berperikemanusiaan ni kan..sadis.kesian dengan bayi yang tak berdosa ni.=__='

Remy hazza said...

bodohnya sapa yg buat tu...takde hati perut langsung

Cik Fie said...

kejamnya !!!!! :(

waja club said...

terlalu kejam... org y buat patut di hukum lbh kejam dri nie... klu xnak baby tu bagi la kat aku nie... aku pun blh jaga....

waja club said...
This comment has been removed by the author.
waja club said...

terlalu kejam... org y buat patut di hukum lbh kejam dri nie... klu xnak baby tu bagi la kat aku nie... aku pun blh jaga....

waja club said...

terlalu kejam... org y buat patut di hukum lbh kejam dri nie... klu xnak baby tu bagi la kat aku nie... aku pun blh jaga....

mawar berduri said...

memang kejam..

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com