✿Baca Entry Yang Lepas✿

Monday, April 1, 2013

KEJAM! Remaja Dibakar Hidup-Hidup Kerana Tidak Membayar Tambang Teksi




Seorang budak berumur 14 tahun telah ditangkap oleh beberapa pemandu teksi dan membelasah beliau dengan teruk kerana cuba untuk lari dari membayar tambang teksi. 





Kemudian pemandu-pemandu teksi itu memutuskan untuk membakar budak lalu mereka mencurahkan gas gasolin pada tubuh badan budak tersebut. Budak tersebut tahu apa yang bakal mereka buat, dan dia merayu-rayu untuk hidup dia, tapi mereka terus membakar budak itu.



18 comments:

huny madu said...

kat mana nih? ya Allah kejamnya..

Kila Lala said...

kejamnyaaaaa MANUSIA.... T_T

cik yaya said...

tiada belas kasihan..

Annyss Aleeya said...

ya allah. kejamnya. tak berperikemanusiaan betul manusia zaman sekarang nie.

Secret Of Shaila said...

macam kes sekarang ini..hurmmm

sha (chirp chirp) said...

astaghfirullahalazim.murah sangat ke harga nyawa tu. tak berperikemanusiaan langsung. hal kecik je pon.mintak jauh YA ALLAH.amin

Farah Waheda Wahid said...

kat mana nih...Allah kejamnya... tak bayar tambang jer kot? benda boleh settle kot?

AyueJean AJ said...

Ya Allah kejamnya mereka........

CynthiaShin 欣倪♥ said...

Kalau tak bayar pun perlu ke bakar manusia ni hidupp hdidup pulaa too hmm

Mrs Velentine said...

kejamnya kat mana ni??

ANa Ahmad said...

diorang ni macam malaikat la pulak kan? bakar-bakar orang segala

Normi Nieza said...

kat mana tu?

Afie Qaisarah said...

kejamnya.. mcm xde jln lain plk..

Trish Natasha said...

kejamnyaaaaa. tak layak jadi pemandu teksi

fuh.my said...

ni kejadian di mexico..orang mexico memamng ramai yang terlalu kejam..

deno said...

ya allah.. mmg sgt kejam!!!

mawar berduri said...

kesian..betapa terseksanya dia...

Cik Fie said...

kejam !! :(

Copyright © ✿Emas✿Putih✿Blog✿ Designed by azhafizah.com