April 01, 2013

KEJAM! Remaja Dibakar Hidup-Hidup Kerana Tidak Membayar Tambang Teksi




Seorang budak berumur 14 tahun telah ditangkap oleh beberapa pemandu teksi dan membelasah beliau dengan teruk kerana cuba untuk lari dari membayar tambang teksi. 





Kemudian pemandu-pemandu teksi itu memutuskan untuk membakar budak lalu mereka mencurahkan gas gasolin pada tubuh badan budak tersebut. Budak tersebut tahu apa yang bakal mereka buat, dan dia merayu-rayu untuk hidup dia, tapi mereka terus membakar budak itu.



Share:

18 Sila Komen:

Unknown said...

kat mana nih? ya Allah kejamnya..

Unknown said...

kejamnyaaaaa MANUSIA.... T_T

Adilah Asari said...

tiada belas kasihan..

Annyss Aleeya said...

ya allah. kejamnya. tak berperikemanusiaan betul manusia zaman sekarang nie.

shazillahsani.com said...

macam kes sekarang ini..hurmmm

sha (chirp chirp) said...

astaghfirullahalazim.murah sangat ke harga nyawa tu. tak berperikemanusiaan langsung. hal kecik je pon.mintak jauh YA ALLAH.amin

Farah Waheda Wahid said...

kat mana nih...Allah kejamnya... tak bayar tambang jer kot? benda boleh settle kot?

AyueJean said...

Ya Allah kejamnya mereka........

Cynthia Lee said...

Kalau tak bayar pun perlu ke bakar manusia ni hidupp hdidup pulaa too hmm

Mrs Velentine said...

kejamnya kat mana ni??

Unknown said...

diorang ni macam malaikat la pulak kan? bakar-bakar orang segala

Cik Nor said...

kat mana tu?

Unknown said...

kejamnya.. mcm xde jln lain plk..

Chaca Monsterr said...

kejamnyaaaaa. tak layak jadi pemandu teksi

Anonymous said...

ni kejadian di mexico..orang mexico memamng ramai yang terlalu kejam..

Dayang Deno said...

ya allah.. mmg sgt kejam!!!

mommyfiqa said...

kesian..betapa terseksanya dia...

Cik Fie said...

kejam !! :(